Ja mitähän semmonen vois maksaa?
Entä onko kukaan nähnyt sohvan käsinojan päälle tulevaa kaukosäädintaskukkoa?
Semmosenhan vois itse tehdä jos jossain ois ohjeet...
Mistä sohvan käsinojan päälle taso?
4
1300
Vastaukset
- on ikeassa
myynnissä siis kaukosäädin tasku...en muista paljonko maksoi!
Mutta helppo sellainen on itsekkin tehdä...suunnittelee tarkasti vain =) ja kun itse tekee saa mieluisesta kankaastakin!- nähnyt
sellainen puinen ,juuri käsinojan kokoinen (mutta käsinojan pitää olla tasainen) todella hyvänäköinen ja yksinkertainen. Makso kuulemma 70e ,en tiedä mistä.Mutta huonekaluliikkeet varmaankin osaa auttaa.
- peukku68
taskuja on ikeassa ja elloksella ainakin myynnissä hintaan jola ei kannata tehdä ja mukana silloin tanko joka pitää taskun paikallaan.
Tasoja on ainakin Askon ja Iskun sohvissa joten niistä kannattaa katsella. - harsija
Aion yrittää ommella itse. Ostin juuri elämäni ensimmäisen ompelukoneen.
Sohvani käsinojat ova hankalan malliset taskua ajatelle, mutta eiköhän se jotenkin onnistu. Ajattelin pujottaa kankaan alareunaan, johon taskut on ommelu jotai painava ja taipuisaa. Saas nähdä, miten onnistun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233