koneesta jossa uusi CO2 E4300, Ati Radeon X1900 (hieman käytetty) ihan hyvän näkönen koppa, virtalähde hiljainen 400w, kirjoittava DVD-asema tais olla 18x, emolevyä en muista mut joku iha OK JA 20GT kiintolevy.
Eli tollasta olen ostamassa kaverilta. Paljon tarjoaisitte itse?
Paljon maksaisitte käytetystä
2
250
Vastaukset
- hirveen pieni kovalevy
toi tarttee heti varmaan vaihtaa suurempaan...
Jos keskusmuistia on 1 Giga tai enemmän ja
laillinen XP lisensseineen ja CD:ineen
niin ehkä 80...100e Tiedossa olevat osat arviolta 400€:n arvoiset.
Emolevyjen hintahaarukka 50€-yli 300€.
Tietenkin jos on kallis koppa ja virtalähde niin varmasti hinta nousee sen mukaan.
Tuo 400€ arvio on halvimpien ei tiedossa olevien mukaan laskettu;emo,koppa,poweri jne,Onko muistia kun DDR 2 muisti on aika arvokasta jos sitä se nykyään vakio 2Gigaa.
Koneen arvo sattaa tietysti hyvinkin olla lähempänä 1000€:a kuka tietää noilla tiedoilla aika vaikea arvioida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421