1.3-07 Torstai

Se on nyt maaliskuun eka päivä jonka elän ilman alkoholia, kohta saa venyttää taas baadenbaaden tuolin nurmikolle ja alkaa kesän viettoon, vaan nyt ekana vietän 11 päivän " hiihtoloman"

17

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

Selvänä? tuolla alempana neuvottiin. sanomaan selvänä? Olen raittiina. Sillä selvä.

• Nyrraitis

Aattelimpa olla huikatta tämänkin päivän. Viime aikoina on kylläkin pikkusen meinannut kuola herahtaa kun on muistellut miltä se maistuu.. no mielikuvat tietää kaikki täällä.

Mutta olen järjestänyt tekemiseni niin etten voi edes salaa kipata - onkohan tämä nyt sitä petaamista positiivisessa mielessä. Nop, märät unet haihtuvat päästä aika pienellä vaivalla.

• Papio1

Raitis torstai tänään.

• taitaa olla ohi?Ja pimut hiihti viestikultaa...En korkkaa samppakaljaa kuitenkaan.

• Selvä laiskuri.

Ja vetelehtiminen myös.
      Onko shefulle koskaan tullut mieleen, että montako tuntia vuorokaudessa ei ole alla muuta, kuin omat jalat?
      Onko koskaan tullut makuuhaavoja, kun nekin ovat uhkaamassa meitä vaakataso-spesialisteja?
      Selvänä makoilu kyllä päihittää kännissä kävelyn.

• Alkoi ihan hirvittään tuo omien jalkojen päällä seisominen, koetan istuskella mahdollisimman paljon mutta selvänä makoilu on kyllä mukavampaa kuin kännissä kävely, multa se ei oikein luonnistunut kun tipahdin aina ojaan ja sieltä oli pirunmoinen homma päästä ylös, polkupyörän kanssa meinas mennä henki joten tulin siihen tulokseen että auto on turvallisin kulkuvälinen mulle. Poliisit olivat kylläkin aivan eri mieltä asiasta, huh aivan kylmät väreet tuli ko aloin muisteleen. Jokatapauksessa päivä on ollut raitis! ps. Kävin taas näyttään autoani katsastus insinööreille, sama juttu kuin vuosi sitten, niillä meinas tulla tappelu kuka saa pistää leiman rekisteriotteeseen.

• Blood_Money

Viikon olen ollut ilman viina ja tänään en juo

• Alkoholiin en kajoa tänään.

Sukset ajattelin ottaa naftaliinista, ja ainaski laitella net jo hiihtokuntoon, saatampa käydä jos muilta kiiruilta ehdin niin pikku lenkinkin heittään.

Sefu tuskin hiitolomalla hiihdellä meinaa, uskoisin että lepäilee ku on kerran loman saanut! Ehdottaisinkin sefulle kylkiasentoa välillä, meinaan et vaihtelu virkistää. Mutta nyt työt kutsuu. Se on moro nyt.

• ambivalenttineN

Nautihan hiihtolomasta ja kokeile, jospa innostuisit uudestaan hiihdosta :)

En oo vielä hahmottanut sitä, millon sanotaan että on raittiina ja millon selvinpäin. Olisin tosi kiitollinen, jos joku vois selittää ton eron yksinkertaisesti niin, että mäkin ymmärrän asian. Jokatapauksessa tänään en juo alkoa.

Lähden muuten illalla bio rexiin kotikadun 400. lähetys juhliin. Oon ihan innoissani. 1200 hakijaa oli ollut, mut vaan 400 ihmistä sai kutsun. Ja mä olin yks niistä onnekkaista :) Kiva, että mullakin käy joskus tuuri ja että saan vähän vaihtelua tähän mun tylsään elämään :)

• ihminen on

selvinpäin. Juoppokin voi välillä olla selvinpäin, mutta ei ole raitis, jos selvinpäin olo on tilapäiseksi tarkoitettu.
        Vaikea kysymys, raitista jatkoa sulle ja viihtyisää iltamenoa.

• tietäjä iänikuinen
        ihminen on kirjoitti:

selvinpäin. Juoppokin voi välillä olla selvinpäin, mutta ei ole raitis, jos selvinpäin olo on tilapäiseksi tarkoitettu.
        Vaikea kysymys, raitista jatkoa sulle ja viihtyisää iltamenoa.

Selvinpäin olevasta ihmisestä on joka tapauksessa varmaa että hän on selvinpäin. Sitä onko hän raitis vai juoppo ei voi sanoa varmuudella.

Raitis ihminen on raitis jos hän on selvinpäin. Jos hän on ei ole selvinpäin hän on tuuriraitis.

Juoppo ei ole raitis, eikä välttämättä selvinpäinkään.

• karbidi

Nyt ois meikäläisen kandennu pistää hakemus vetään, mää en nimittäin koskaan voita mitään. Mut täs tapaukses oisin taatusti voittannu lipun; nääs koko ohjelma EVVK !!!

• raitistelijasuotuulia

Viikko jo yli puolessa ja raittius jatkuu tänään.

• aahoohoo

vaan kaikille. Lunta tulee taivaan täydeltä - sekaan ei mahu. Ja mitäpä sinne nokkaansa työntämäänkään jos ei oo pakko - näköjään pakastimen jäätelötilanne on erittäin hyvä joten lokosasti voi odotella Idolsien alkamista.

Hyvältä tuntuu eläminen selvin päin.

• karbidi

juopottelematta raittiina selvänä selvinpäin mää taas oottelen Lostin toistaiseks viimosta jaksoo!

Tiijättekö muuten, mikä aiheuttaa tuulen?
        Puut, sillä mitä enemmän ne heiluu, sitä kovempaa tuulee!

• aahoohoo

Minulla on menossa itteni kannalta hyvin arvokas ajanjakso. Jotenki tuntuu, että minulle opetetaan parhaillaan tyyneyttä, kärsivällisyyttä ja päivä kerrallaan elämistä muussakin kuin raittiusasiassa. Ei hullumpaa.

• Hamara

Kiireinen päivä taas takanapäin ja ensin ahdettuani muutaman murunsen rinnan alle, niin ei kun pehkuihin ja selvinpäin. Pistin yön yli huomisen päivällisenkin jo paistumaan 300:aan asteeseen, jonka jälkeen aamulla saan laittaa, sen hautomaan 4:ksi tunniksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223