Raitis perjantai päivä tänään.
Perjantai 2.3.2007
14
631
Vastaukset
- Cettuz!
Raittiina.
Minäkin olen suunnitellut, eli vietän raittiin perjantain.
- karbidi
Taas Mahjongis uus enkka. Taidan siis olla selvinpäin raittiina juopottelematta selvinpäin!
Nyt öitä porukoille ja syrjälleen! - ambivalenttineN
Eiliset juhlat ei menneet niin kivasti, mut raittiina olin. Tai olihan ne juhlat hienot ja upeat, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Kaikki näyttelijät oli niin kauniita ja säteileviä. Itse yritin olla iloinen ja hymyilevä, mut tosiasiassa hymyilin läpi kyynelten. Kun tulin kotiin purskahdin itkuun. En oo aikoihin itkenyt niin paljon. Yölläkin heräsin itkeen ja sama itku tuntuu jatkuvan edelleen. Itken kun ajattelen, miten paljon ystäviä näyttelijöillä on ja miten näyttelijöillä yleensäkin on upea "inside" piiri, eikä heidän tarvii koskaa olla yksin, mikäli eivät itse sitä halua. itken myös niitä "tavallisia" perheitä mitkä kotikadussa kuvataan, heilläkin on kaikilla joku ystävä tai läheinen tai ainakin ymmärtäväinen perhe jos ei muuta. Ja kaikki toi saa mut ahdistuneeks, koska oma elämäni on niin yksinäistä ja rumaa. Emmä jaksa elää tätä mun elämää näin.
No joo, töihin täytyy mennä enemmän tai vähemmän itkien ja silmät kyyneleistä turvonneina. Tää päivä menee raittiina ihan pakostakin, koska huomenna aamulla menen taas töihin. Samoin kuin sunnuntainakin.- aahoohoo
Kuinka monella tosiasiassa on ystävä - sellainen joka taputtaa olalle hyvänä päivänä ja huonona päivänä taputtaa edelleen, halaa, kannustaa ja on tukena?
Ystäviä eivät välttämättä ole ne jotka laumana pörräävät ympärillä ja puhuvat mukavia - he saatavat olla kavereita, työtovereita tai tuttavia, jotka jakavat kanssasi ainoastaan elämän hyvät hetket. - kyllä löytyy
aahoohoo kirjoitti:
Kuinka monella tosiasiassa on ystävä - sellainen joka taputtaa olalle hyvänä päivänä ja huonona päivänä taputtaa edelleen, halaa, kannustaa ja on tukena?
Ystäviä eivät välttämättä ole ne jotka laumana pörräävät ympärillä ja puhuvat mukavia - he saatavat olla kavereita, työtovereita tai tuttavia, jotka jakavat kanssasi ainoastaan elämän hyvät hetket.Minulla on ystävä. Jakaa kanssani hyvät ja nurisematta myös huonot päivät. On aina iloinen ja hyväntuulinen. Ilman ystävääni en jaksaisi. Ystäväni on hyvin kultainen. Noutaja.
- Oskari2
Tunnen udeita tunnettuja näyttelijöitä. Eivät ne aina ole sitä, miltä ulospäin näyttää. Niillä ei ole sen enempää todellisia ystäviä, kuin kellään muillakaan. Siipiveikkoja, jotka haluavat olla tunnetun henkilön kanssa on pilvin pimein, mutta ne eivät ole todellisia ystäviä.
Kaikki ei ole sitä, miltä se ulospäin näyttää. Monella elämä on hyvin pinnallista.
Hyväksy itsesi sellaisena, kuin olet. Sinussa on paljon hienoa, josta Sinun kannattaa olla ylpeä.
Nyt minuakin väsyttää siinämäärin, että on mentävä syrjälleen, kuten eräällä kerhomme jäsenellä on tapana sanoa. - karbidi
Oskari2 kirjoitti:
Tunnen udeita tunnettuja näyttelijöitä. Eivät ne aina ole sitä, miltä ulospäin näyttää. Niillä ei ole sen enempää todellisia ystäviä, kuin kellään muillakaan. Siipiveikkoja, jotka haluavat olla tunnetun henkilön kanssa on pilvin pimein, mutta ne eivät ole todellisia ystäviä.
Kaikki ei ole sitä, miltä se ulospäin näyttää. Monella elämä on hyvin pinnallista.
Hyväksy itsesi sellaisena, kuin olet. Sinussa on paljon hienoa, josta Sinun kannattaa olla ylpeä.
Nyt minuakin väsyttää siinämäärin, että on mentävä syrjälleen, kuten eräällä kerhomme jäsenellä on tapana sanoa.hyvä veli! Tähän sopisi Ambille muistaakseni Arja Saijonmaan esittämä Ystävän Laulu!
Varmaankin monet tekeevät vaan ittensä tykö julkimoiden kaa medioissa ja yleisön parissa, mut veikkaampa, et just nää tyypit ei oo ainaskaa heitin ystävii. Ystävä käyttäytys just toisviisiin!
Ja Ambille terkkui, et lopeta semmosen (anteeksi) soovan kattominen ja rupee katteleen näit kunnollisii C.S.I.- sarjoi, niin tekee meitinkii emäntä, kaikki tarttee nauhottaa, ku sen on "heitettävä syrjälleen" aikasen töhin lähön takii jo ysiin mennessä!
- aahoohoo
kyvytön olo kun ei tiedä miten tämänkin asian tois esille mutta yritän ilmaista sen siten, ettei väärinkäsityksiä tulisi.
Raittiina, selvänä ja muutoinkin alkoholipitoisia nesteitä kurkkuuni kumoamatta aion elää tämän elämäni ainoan "toinenmaaliskuutanollaseittemän" -päivän. - Hamara
Se on sitten taas viikonloppu aluillaan ja monellekkin, se vaikein lyhyt ajankohta pysytellä erossa alkoholista, ainakin minulle. Jokatapauksessa selvänä aion siitä selvitä.
- Blood_Money
Aion olla tään perjantain selvinpäin oleminen alkaa tuntua jo ihan kivalta
Työviikko on takanapäin, nyt alkoi viikonloma. Maanantaina suuntaa suureen maailmaa, meinasin käydä katsomassa Helsinkiä. Jos näette karvalakki korvilla ja reppuselässä olevan parta-ukon, rautatieaseman lähettyvillä ihmettelemässä ihmisten kiirettä, niin se olen minä vain. Juovana aikana pisin matka oli lähin kaljapaari, raittiina sentään voi suunnitella matkaa pitemmälle. Viinaton viikonloppu näyttää tulevan, raitista loppupäivää kaikille sitä haluaville.
- raitistelijasuotuulia
Päivä oli raskas, kokonainen vapaapäivä, kaiken v----n keskellä olin raitis.
- karbidi
mulla, ku aina oon väärään aikaan koneella? Päivisin ei malta, ku sillon en ainaskaan harrasta ryyppyhommii. Tosin ei välttämäti muullonkaa, mut ehtoisin ois aikaa. Kaippa sit kaikki ovat joko työelämässä mukana, tahikkana sitten viettäävätten säännöllistä elämää.
No anyway, pannahan tähän testikymysys mahollisille ehtookukkujille eilliseen puuteemaan liittyen.
Tiettekönä, mikä pitää puut pystyssä ja estää niitä kaatumasta ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773