American idol?

Viltsukka

Sattuiko joku muu tänään seuraamaan American Idolia? Hämmästyin, miten tylsää ja väritöntä porukkaa on tänä vuonna mukana... en usko että tänä vuonna saadaan uutta kansainvälistä tähteä tähtitaivaalle, ainakaan tämän illan perusteella =/

4

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisin päin kuin ennen.

Siis AI:ssä on hämmästyttävän mitättömiä laulajia vielä finaaliasteella. Ja etenkin värittömiä. Ei mitään Daughrtryä tai McPheetä päinkään. Suomen on melkein parempi, kun taas viime vuonna ero oli valovuoden Usaan päin.

• Mutta esitykset vähiintäänkin on todella tylsiä. Näyttää vähän siltä, että siellä keskitytään liikaa noihin lavaelkeisiin. Ja puolet kappaleistakin tuntui aika mitäänsanomattomilta rnb vingutuksilta. Mutta näköjään amerikoissa uppoaa :)

• IAMTHEONE

Huonoja biisivalintoja oli ainakin. Voi olla naisvoittaja tänä vuonna. Pojista jäi mieleen Blake Lewis, beat box kaveri joka lauloi Keanea, todella taitava mies. Myöskin Chris Sligh jäi mieleen jo aikaisemminkin. Uskon että esitykset tulee paranemaan. Tämän päiväinen jakso oli heikoin American idoli jonka olen nähnyt. Mutta kyllä taso on kovempi kuin suomessa. Ei siitä ole mitään kysymystä. Myöskin se tumma kaveri jäi mieleen joka lauloi Brian Mcnightia.

• Rah, Rah

Surkeita kappaleita pojat vetivät. Kyseinen musiikki ei ainakaan auennut minulle...tylsääkin tylsempää lässyn-lässyn kamaa.

En siten pysty sanomaan itse laulajista yhtään mitään, kun huomio jäi noihin surkeisiin kappaleisiin. Vaan sitähän se takuuvarma suuren kuluttajavolyymin musiikki Amerikassa juuri on. Ennalta arvattavaa tylsää skeidaa! Onneksi meillä on Eurooppamme!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe