Eilen tyhjeni minulta tuollainen 0,7 suomi viinapullo. Niin haluaisin tietää paljonko kaloreita siinä oli.
Kuinka paljon kaloreita viinassa?
8
9763
Vastaukset
- xxm
mitä sen kanssa joit, siis jos nyt pitää mahd. vähäkalorista niin silloin juuri viinat parhaimpia mutta noiden tietojen mukaan lienee kai n.300kcal /1dl.
- jademonkey
kannattaa ottaa sitten huomioon, että energiaa menee paljon sen viinan polttamiseen maksassa. eli vaikka alkomahoolissa on paljon kalorioita osa niistä menee sen polttamiseen. kiitos
- tyttönene....
220kcal desissä on kirkkaassa viinassa.
- Suz
Finelin mukaan 229 kcal/100ml. Tässä linkki:
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=906&lang=fi
Eli jos esim. light-limpparin kanssa mennyt niin 1603 kcal per pullo. - ihan turhaa
Suz kirjoitti:
Finelin mukaan 229 kcal/100ml. Tässä linkki:
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=906&lang=fi
Eli jos esim. light-limpparin kanssa mennyt niin 1603 kcal per pullo.kuule laskeskelet viinan kaloreita... se poistaa nestettä, ja kun se palaa, eli selvenet menee sen polttamiseen kaloreita hyvin hyvin paljon.. varsinki jos olet olemattoman kokoinen. jos hiilareita haluat vältellä niin nimen omaan, juo viinaa, älä siideriä tai kaljaa... miksi ihmeessä kaikki juopot on yleensä todella laihoja ?
- sherlok
ihan turhaa kirjoitti:
kuule laskeskelet viinan kaloreita... se poistaa nestettä, ja kun se palaa, eli selvenet menee sen polttamiseen kaloreita hyvin hyvin paljon.. varsinki jos olet olemattoman kokoinen. jos hiilareita haluat vältellä niin nimen omaan, juo viinaa, älä siideriä tai kaljaa... miksi ihmeessä kaikki juopot on yleensä todella laihoja ?
Koska viinassa ei ole ravintoainrita tms.. Ja jos oikeista juopoista puhutaan nii rahaa ei riitä ruokaan
- Anonyymi
Ei kyllä minä olen karsean läski vaikka vedän pullon kossua joka. Siihen kaikki normaali ruoka vielä päälle. En ole vaan vielä niin juoppo että menisin pelkällä viinalla.
- Anonyymi
Tarkoitin joka ilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595