Keitä othersit ovat?
Keitä othersit ovat?
5
1931
Vastaukset
- Lost cast member
Valitettavasti minua sitoo tiukka vaitiolovelvollisuus, jonka rikkomisesta voin joutua maksamaan kymmenientuhansien dollareiden sakot.
Mutta voin paljastaa sen verran että ensi viikon jaksossa 3x11 (Sayid-keskeinen osa) tulee paljastumaan jotain dharmalaisten ja othersien välisestä yhteydestä. - gghhjhgj
ihmisiä.
Tai ainakin luulen niin... - katsoja.
Othersit ovat CIA:n väkeä. Saarella sijaitsee CIA:n salainen laboratorio jossa tehdään ihmiskokeita.
- reto
No eivät othersit ole CIA:n väkeä luulisin että he ovat Dharman työntekijöitä.
- hagge92
reto kirjoitti:
No eivät othersit ole CIA:n väkeä luulisin että he ovat Dharman työntekijöitä.
otherssit olivat saarella ennen kuin dharma tuotiin sinne, mutta otherssit tappoivat dharman väen (tai ainakin 3x11 jakson perusteella)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450