Raitis tiistai päivä tänään.
Tiistai 6.3.2007
15
542
Vastaukset
On, en ala pilaamaan hyvää päivää alkoholilla vaan vietän raittiin tiistain.
- aahoohoo
Raitis koulupäivä tulossa ja aurinkoinen ainaki sääihmisten mukaan - päivä näyttää mitä se sitte on.
Olin eilenki koulussa kun soitettiin ja kysyttiin että pääsenkö. Ja pääsinhän minä melko äkkiä liikkeelle - niinkin äkkiä että sisäklopot jäi kotiin. Sukkasillani hipsuttelin siellä pitkin käytäviä.
Ja köksää taas tiedossa - tehään pikkusten kanssa pirtelöö. Sitä sitten piillillä imemään. Eikä sitä muuta tarvii imeekkään - niin ku esim viinaa. - åpoi
tiistaita "tovereille" tasapuolisesti
eipä oo pirtua pikarissani eikä kaljaa kupissani- Oskari2
Osittain kanssasi samaa mieltä. Ei pirtua, eikä kaljaa, eikä muitakaan päihteitä.
Raittiina, reippaana ja rahan ahneena yritän aloitella työpäivän.
huomenta, kaikille tasapuolisesti! Rauhallista on, poika töissä, toiset lapissa hiihtolomaa viettämässä. Nyt on hyvää aikaa tutkiskella itseä rehellisesti, on muuten hyvä meikäpojan suorittaa sellainen tutkistelu aina silloin tällöin, noin syvällisemminkin.
Joka tapauksessa alkoholituotteisiin en tänään kajoa. Et sillee tänään!- ambivalenttineN
Tänään vasta ekaa vapaapäivä torstaina jälkeen. Oon tehnyt neljässä päivässä 42 tuntia töitä. Se on mulle tosi hieno ja iso saavutus ja oon ylpeä ittestäni ja siitä, että oon jaksanut tehä noin paljon töitä. Tuskinpa toi kaikkien mielestä ees on mitenkään suuri tuntimäärä, mut mulle se on. Oon niin iloinen siitä, että työrintamalla menee noin hyvin :)
Raittiina olen ollut viime päivät, ja raittiina olen tänäänkin. Eilen illalla teki tosi paljon mieli siideriä, mut en viittiny lähtee yksin mihinkään kuppilaan ja yksin kotona juominen on niin tylsää. Joten olin sit ilman alkoa ja keskityin sitten syömäpuoleen ihan itekseni.
Tänään joudun/ saan kait lähteen itäsuomeen äidin kanssa. Joo onhan se ihan kiva tavata sukulaisia, mut ois ihan kiva olla kotona ja tehä töitä. Lisäks mulla ei nyt oo hirveen hyvät välit äidin kanssa, joten reissusta voi tulla aika rankka.
Oikein hyvää ja raitista päivänjatkoa kaikille. Kirjoitan taas kunhan olen kotiutunut reissusta...mikäli ees lähden, en tiiä vielä sitäkään :)- ainoa, jolla
suhteet vanhempiin tai toiseen heistä on vaikeat.
No, Karjalassa päin on vielä mukavasti lunta ja ihmiset ihan mukavia.
Niinkuin huomaat, päivä kerrallaan se raittius kertyy.
Kirjoiitelehan!! - karbidi
ainoa, jolla kirjoitti:
suhteet vanhempiin tai toiseen heistä on vaikeat.
No, Karjalassa päin on vielä mukavasti lunta ja ihmiset ihan mukavia.
Niinkuin huomaat, päivä kerrallaan se raittius kertyy.
Kirjoiitelehan!!joillannii voi olla toistaappäiten.
Mulla oli mainiot suhteet vanhempiini ja olinkin kumpaakin pitämässä kädestä kiinni heidän poisnukkuessaan.
Nyt perästäpäin kalvaa mieltä, miksei tullu useemmin käytyy heitin luona, sillon, ku ois viel voinnu!
Haudoilla en käy; mitä se hyövää, ajatukset on tärkeempii, ku norkoilla jossain kirkkomaalla!
taidampa *rimpuilla*raittiina tämän päivän:)).
- Cettuz!
Raitis tiistai päivä tänään. Just!
- Hamara
On se selviö, että tänään en törpöttele, vaan keksin ihan muuta tekemistä.
- Blood_Money
Olen koko päivän
- Systerin
mietteet kävivät yllättäen näin, kun näin erään naisen kantavan kassillista viinipulloja: minun ei tarvitse juoda. Ihmettelin, että näinkö ihanasti on todella käymässä - näinhän olen kuullut sanovan sellaisten ihmisten, jotka ovat olleet vuosia raittiina. Jospa todella tulen perässä... Joka tapauksessa selvä päivä tänään. Se on tärkeintä.
- raitistelijasuotuulia
raitis päivä tänään.
- Oonuska*
"Parhaiten varmistaa tulevan onnen , kun on tänään niin onnellinen kuin on mahdollista."
(Charles W. Eliot)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927