Hähähähääää!!!
Repikää siitä Vaasan vässykät ja itkekää itsenne uneen. Ensi kaudella SaPKo tiputtaa Sportin pleijareissa laulukuoroon ja nousee liigaan niin että tanner tömisee, saatana.
SaPKo-FPS 4-3
7
327
Vastaukset
- Olavi.
Onnea pikku eläkeläisellemme =)
aio onnitella minua? Kyllä bisnesmieskin onnittelut ansaitsee. Olenhan sentään Suomen parhaan lätkätiimin vannoutunut kannattaja.
Olet sinä kuitenkin reilu mies kun onnittelet eläkeläisiä. Johtuisiko siitä että olet itse päästäsi eläkkeellä?
- Niin varmaan.
SaPKo liigaan, hah hah, vai Hartus homokavereineen liigajäille...
Tuollainen jengi liigaan, joka tarvitsee 87 minuuttia FPS:n voittamiseen, kun muut mestisjengit ratkaisevat sen jo ekassa erässä. SaPKo ei kuule edes suomi-sarjaan, vaan kakkosdivariin!- Huhuteam
Palkat myöhässä, samoin erotuomaripalkkiot. Taitaa olla todellinen ihme, jos Forssassa pelataan mestiskiekkoa ensi kaudella. Ikävä kyllä.
Älä nyt sentään katkeraksi rupea vaikka SaPKo onkin Suomen paras ja tyylikkäin jääkiekkojoukkue.
Olet sinäkin jo SaPKosta niin kiinnostunut että alat oikein oppia pelaajien nimiä. Voi poikaparkaa, jätkä asuu jossain korvessa ja ihannoi salaa SaPKoa muttei uskalla tunnustaa kuten ei tunnusta äidilleen kokeilleensa sen alushousuja..- se ole
SavoRULES kirjoitti:
Älä nyt sentään katkeraksi rupea vaikka SaPKo onkin Suomen paras ja tyylikkäin jääkiekkojoukkue.
Olet sinäkin jo SaPKosta niin kiinnostunut että alat oikein oppia pelaajien nimiä. Voi poikaparkaa, jätkä asuu jossain korvessa ja ihannoi salaa SaPKoa muttei uskalla tunnustaa kuten ei tunnusta äidilleen kokeilleensa sen alushousuja..Sinä joka korvessa asuu? Hartuksen nimen muistan vain siitä, millaista törkykiekkoa kyseinen apina pelasi, kun Turussa SaPKo kävi ottamassa turpaan!
- kekkonen
Nyt alko savossa kuukauden mittaiset juhlat sapkon voiton johdosta. se olikin tämän kauden viimeinen ja paikka suomi sarjassa odottaa. kannattaa käydä katsomassa viimeiset mestis pelit ikinä siellä suunnalla. :)))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773