tämä X2? En ole hetkeen seurannut näitä prossuja jaheti on tullut tämmöinejn merkintä! Missä muuten mennään prosessorien nopeudessa, onko se toi 4200 nyt hot?
Esim. Amd Athlon 64 X2 4200 prosessori AM2-kantaan (Uutuus)
Mikä merkintä
5
340
Vastaukset
C2D. Suomeksi Intel core2 duo.
X2 merkitsee tuplaydintä aivan samoin kuin on tuossa C2D:ssa.
Nykyään ohjelmat alkavat saada tehoetua tuosta 2;sta ytimestä.Kone ei hyydy niin helposti jos useita raskaita ohjelmia samaan aikaan.Hyvä linkki verrata noita prosessoreita:
http://www23.tomshardware.com/cpu.html?modelx=33&model1=430&model2=464&chart=171
Toisaalta nykyään on jo 4ytimisiä mutta niihin ei olla vielä joukolla lähdetty.Johtuen mm. 2 ytimiset C2D prossut halvempia ja kellottuvat paremmin.Lisäksi lämmöntuotto suurempi 4 ytimellisissä.
Intelin E6400 ja E4300 pari kymppiä kalliimpia kuin AMD 64X2 4200 .Intelin 2ytimelliset kellottuvat kuitenkin niin railakkaasti että jopa boxed coolerilla päästään tuonne nopeimpien 500€:n prossujen nopeuteen.- nyt pikkuisen viisaampi
Kyllä menee kehitys nopeasti eteenpäin:)
- taitaa kohta amd tulla ohi
Niinpä niin taitaa AMD vaan tulla kohta intelin ohi nopeudessa 4x4 quad corellaan. Jolloin ei oo enää mitään mieltä ostaa jotakin juppihippi intel dual core lelua enää.
- virheellinen tulosten mukaan
Tuo lista on virheellinen tuloksien mukaan. Muka intel pentium D olisi nopeampi kuin amd X2 joka nyt kyllä on aivan toisinpäin. Tässä on suomalainen linkki jossa varmaan paikkaansa pitää nuo järjestykset.
http://www.jathardware.com//index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421