Raitis torstai päivä tänään.
Torstai 8.3.2007
9
481
Vastaukset
Näin on, eli raitis torstai ja kevätkin meinaa tulla aivan vängällä.
- åpoi
ja raitista sellaista
kukkia ja halauksia (virtuaalisia)lähetän ympäri
maan, ottakaa naiset (vaarista) kiinni - Oskari2
Se on kevättä jo. Ryypätessä sitä ei niinkään jaksanut huomioida. Nyt on toisin. Ajatus kulkee selkeämmin nyt.
- Cettuz!
Raittiina.
- Blood_Money
Olen tämän päivän
Niin nyt ja tässä, olen päättänyt pitää raittiin torstain tänään!
- veska58
Ilman"lääkettä"oon aikonu selättää tään fluns-
san.Toivottavasti olis jo huomiseksi ohi,että
vois lähtee taas paltsuun.Kaikille hyvää jat-
koa! tämä päivä,tulin just ryhmästä.
- KaljaKaisa
ilman sitä iänikuista kaljaa.Ei maistu nyt ollenkaan.Yritän vaan edelleen räpellellä eteenpäin, niinkuin moni muukin samassa pisteessä oleva.Tästä yritän eteenpäin samalla lailla, toivottavasti pokka pitää...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516996Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6973080Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631177- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2121046- 721022