FPS-SaPKo 2-4

SaPKo oli taas ylivoimainen. Kun lopussa FPS ei muuten pärjännyt niin alkoivat sikailemaan.

SaPKon nuori peluri Mäenpää sai aivotärähdyksen. Kaikki lauantaina jäähallille ja taotaan forssalaisia turpaan.

11

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olavi.

Mahtaakohan Mäenpääkin joutua päästään eläkkeelle kuten sinä? =)))

Joko kuukauden kumarrus on suoritettu Lahteen päin?

• Todella hienoa

Vaikka en pätkääkään ole FPS:n puolella, niin nyt täytyy kehua! Kerrankin sika-SaPKon pelaaja sai omaa lääkettään, Toivottavasti Mäenpäälle kävi todella huonosti! Toivotaan, että seuraavassa pelissä taklataan taas muutama sika-SaPKon pelaaaja, mielellään pyörätuolikuntoon!

• Siinä taas yksi tomppeli joka ei ymmärrä jääkiekosta mitään.

Jääkiekossa olisi tarkoitus pistää lättyjä vastustajan verkkoon, siinä ei ole tarkoitus teloa vastustajia sairaalaan tai pyörätuoliin. Ymmärrätkö itsekään kuinka idioottimaisen viestin kirjoitit?

Tulepa tänne sanomaan naamatusten sama asia niin järjestellään leegot uuteen uskoon.

• Olavi.
        SavoRULES kirjoitti:

Siinä taas yksi tomppeli joka ei ymmärrä jääkiekosta mitään.

Jääkiekossa olisi tarkoitus pistää lättyjä vastustajan verkkoon, siinä ei ole tarkoitus teloa vastustajia sairaalaan tai pyörätuoliin. Ymmärrätkö itsekään kuinka idioottimaisen viestin kirjoitit?

Tulepa tänne sanomaan naamatusten sama asia niin järjestellään leegot uuteen uskoon.

"Tulepa tänne sanomaan naamatusten sama asia niin järjestellään leegot uuteen uskoon."

Etkö uskalla taaskaan lähteä Savonlinnasta minnekään? Minä olen edelleen valmis maksamaan bussimaksusi.

Entäs se kumarrus Lahteen päin? Joko on suoritettu?

• Olavi. kirjoitti:

"Tulepa tänne sanomaan naamatusten sama asia niin järjestellään leegot uuteen uskoon."

Etkö uskalla taaskaan lähteä Savonlinnasta minnekään? Minä olen edelleen valmis maksamaan bussimaksusi.

Entäs se kumarrus Lahteen päin? Joko on suoritettu?

Ota sinä joskus se suorakulmion muotoinen ontto nuppisi pois sillinmyyjä-äitisi peräaukosta niin tiedät enemmän maailmanmenosta.

• en ole samaa mieltä..

Tuollainen käytös ei todellakaan ole hienoa, ei ketään kohtaan!

• Rullesta ei vastusta!
        SavoRULES kirjoitti:

Ota sinä joskus se suorakulmion muotoinen ontto nuppisi pois sillinmyyjä-äitisi peräaukosta niin tiedät enemmän maailmanmenosta.

Oletko todella noin idiootti?! Onneton pelle, joka uhoo mutta ei pysty seisomaan sanojensa takana. Olet raukka paska!

• koittakaa jo tajuta
        en ole samaa mieltä.. kirjoitti:

Tuollainen käytös ei todellakaan ole hienoa, ei ketään kohtaan!

Hyvä savorules.
        sähän pyörittelet täällä kansaa kuin vettä ämpärissä.
        Ettekö todellakaan tajua miten te muut saavat lukija aivan naurun partaalle.
        En tiedä tekeekö savorules tämän tahallaan, mutta hauskaa se on toden totta.

Eli samaan malliin niin saan ainakin ptkän iän naurun puolesta.

Kiitos ja kumarrus savorulesille :D

• koittakaa jo tajuta kirjoitti:

Hyvä savorules.
        sähän pyörittelet täällä kansaa kuin vettä ämpärissä.
        Ettekö todellakaan tajua miten te muut saavat lukija aivan naurun partaalle.
        En tiedä tekeekö savorules tämän tahallaan, mutta hauskaa se on toden totta.

Eli samaan malliin niin saan ainakin ptkän iän naurun puolesta.

Kiitos ja kumarrus savorulesille :D

On helppoa kiusata kultapossukerhon jäseniä. Ilmeisesti sinä olet näitä rimppakinttuja paljon fiksumpi lukija kun huomasit asian.

Onhan tämä helpottavaa huomata että palstalla vierailee joskus muitakin fiksuja kuin minä. Jatkan samaa rataa joten hymyä huuleen.

• Seurailijavaan
        SavoRULES kirjoitti:

On helppoa kiusata kultapossukerhon jäseniä. Ilmeisesti sinä olet näitä rimppakinttuja paljon fiksumpi lukija kun huomasit asian.

Onhan tämä helpottavaa huomata että palstalla vierailee joskus muitakin fiksuja kuin minä. Jatkan samaa rataa joten hymyä huuleen.

On kyllä naurettavaa miten SavoRulesin provosoiminen saa ihmiset raivostumaan. Älkää ottako niin tosissaan, muuten hän jatkaa sitä koko ajan.

• Yksi monista
        Seurailijavaan kirjoitti:

On kyllä naurettavaa miten SavoRulesin provosoiminen saa ihmiset raivostumaan. Älkää ottako niin tosissaan, muuten hän jatkaa sitä koko ajan.

Rullella on tapana keskustella täällä välillä itsekseen. Kehuu omia juttuja toisella nikillä, mutta kyllä tyyli paljastaa hänet. Niinkuin tuossa sinua edeltävät kaksi sen osoittavat. Rullhan se kuumana käy vähän väliä. Rullen henkinen ikä on n.10-13v. Pelle se on ja pelkuri! Heh heh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe