SEPPO LEHTO ONNITTELEE JA KANNUSTAA TONY HALMETTA
Halmeella on komia tyttöystävä;)
... ja ilman että syyllistyn homosteluun, niin kyllä Halmeestakin on mallia näille pukupelleille, jotka kulkevat tärkätyissä kgb-puvuissaan somalilehtiö povessaan
Ei muuta kuin ostamaan tuotteita Tampereella olevasta liikkeestään. ( Mikäli olen väärin tulkinnnut suhteensa, niin pahoitteluni ).
Veikko Vallin,joka toimi vaalikampanjansa promoottorina oli 1992 samalla SMP:n listalla Seppo Lehdon kanssa, kuten Jouni Viitanenkin, joka nyt oli 88-numerolla ( Heil Hitler-numero ) ehdolla.
Halmeella on myös vänkä kieliperintö suomenruotsalaisena kuten bideelläkin. Onneksi Halmeen vaihtoehdot ovat kannatettavampia.
Koska Halmeella on samoja tuttuja niin ... tottahan silloin jututkin ovat vähintään samaa laatua.
Hyvää jatkoa Tony Halmeelle ja yhteisille viesteillemme Tasavallan Lesothoon, vai kuinka sitä voitaneenkaan nimittää.
Ystävällisesti
Hetero suursuomalainen Seppo Lehto
SEPPO LEHTO ONNITTELEE JA KANNUSTAA
Seppo Lehto - Havukka-ahon aj
2
230
Vastaukset
- Anonyymi
Seppo Lehto on 2021 Tampereen kuntavaaleissa Valkoinen Tampere Vapaussota 1918 yhteislistalla https://www.youtube.com/watch?v=50JOpmQI6HI Metsien mies
- Anonyymi
Melko huolestuttavia ovat veikko vallinin twitter kommentit ryssän rauhansopimuksista #Ukrainalle. Sopii epäillä kuuluuko erkkituomioja desanttijengiin, näitä on joka puolueessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423