Naisten ahdistelu?

3 ladya

terve! luin jostain, että yksin matkustavaa naista saatetaan ahdistella huuteluilla ja ehdotuksilla, jotka tietysti kannattaa jättää huomiotta. meitä on kolme naista lähdössä keskenämme. onko fyysisen väkivallan uhkaa olemassa? emme hillu öisin kaupungilla, mutta miten esim. soukissa? onko tyrkyttäminen kuinka päällekäyvää? ei kiitos enää samanlaista kokemusta kuin turkista 16 v.n takaa, jolloin oli lähes sietämätöntä liikkua, kun joku roikkui hihassa koko ajan. toinen kysymys: olenko ymmärtänyt rahan suhteen oikein, että nolla pois niin saat hinnan euroina? esim. 240 dirhamia on 24 euroa?

4

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt saan taas tietysti kuulla kunniani kun tàstà asiasta kirjoitan. Olenhan mies. On totta, ettà islamilainen maailma on miesten maailma.Ilmeisesti myoskin naisille huudellaan, mutta mitàpà tuosta. Kyllàhàn maailmaan ààntà mahtuu. Naihin ei kuitenkaan kannata mitenkààn reagoida.Kauppiaat soukissa saattavat olla hieman tyrkyttàvià.Kehenkààn ei kuitenkaan kàydà kàsiksi. Kaupungissa on varsin runsaasti poliiseja, ja aina kannattaa ottaa yhteyttà làhimpààn poliisiin, jos jotain negatiivistà tapahtuisi. Kyllà minà uskon, ettà voitte aivan rauhassa kulkea kadulla.Tuohon toiseen kysymykseenne vastaan myontàvàsti. Nàin se juuri on.

• Naisena

Itse kävelen yksin soukkissa Agadirissa ja saan olla melko rauhassa, mitä nyt joku kauppias tervehtii ja pyytää katsomaan tuotteita, Agadiirin keskustassa kävelen yksin, eikä koskaan ole sattunut mitään. Samoin siskoni oli vierailemassa viime talvena luonamme ja hän käveli kaupungilla yksin ja nautti elämästä, kiersimme monesti kahdestaan Agadirin Soukissa, samoin kävimme Inezgann soukissa kahdestaan. Hyvää matkaa teille.

• Tuula
        Naisena kirjoitti:

Itse kävelen yksin soukkissa Agadirissa ja saan olla melko rauhassa, mitä nyt joku kauppias tervehtii ja pyytää katsomaan tuotteita, Agadiirin keskustassa kävelen yksin, eikä koskaan ole sattunut mitään. Samoin siskoni oli vierailemassa viime talvena luonamme ja hän käveli kaupungilla yksin ja nautti elämästä, kiersimme monesti kahdestaan Agadirin Soukissa, samoin kävimme Inezgann soukissa kahdestaan. Hyvää matkaa teille.

Olen vuosia kävellyt päivisin ja iltaisin Agadirin kaduilla. Tuntenut oloni turvalliseksi,aivan kuten iltaisin kävelessä suomessa. `´Tosin erään vastaanjan mielestä olenkin vaatimattoman näköinen´´ Agadirissa saatta hyvin tyylikäs sekä laitettu naishenkilö tulla väärin ymmäretyksi ´´ ilolinnuksi´´. Eihän kukaan kävele esim.Espanjan rantakadulla viimeisiin puetuna. Itse ainakin pidä iltaisin rentoa pukeutumista yllä.

• elli,
        Tuula kirjoitti:

Olen vuosia kävellyt päivisin ja iltaisin Agadirin kaduilla. Tuntenut oloni turvalliseksi,aivan kuten iltaisin kävelessä suomessa. `´Tosin erään vastaanjan mielestä olenkin vaatimattoman näköinen´´ Agadirissa saatta hyvin tyylikäs sekä laitettu naishenkilö tulla väärin ymmäretyksi ´´ ilolinnuksi´´. Eihän kukaan kävele esim.Espanjan rantakadulla viimeisiin puetuna. Itse ainakin pidä iltaisin rentoa pukeutumista yllä.

Minut yritettiin raiskata marokossa kun liikuin yksin eli kyllä kannattaa vähän olla varovainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60