Minulle on tullut monista tapaamistani vasemmistolaisista sellainen vaikutelma, että pimeät korvaukset ovat heidän mielestään OK, kunhan ei jää kiinni. Yksi heistä on ollut merkittävissä asemissa. Kelpaa niitä veronkorotuksia sitten esittää, kun ei itse aio niitä maksella.
Harmaa talous vasemmiston heiniä
14
508
Vastaukset
- ole fakta
Vai tällainen on mielikuva tullut. Minullakin on mielikuvaa jos toistakin. Mielikuvan pohjalta on kuitenkin turha lähteä huhuja levittelemään - ei aikuisen ihmisen puuhaa. Pysytäänpä tosiasioissa, juoruilu on ala-arvoista.
- metaskeema
Tosin harmaa talous ei ole pelkästään vasemmiston heiniä. Kuitenkin näissä vaaleissa nimenomaan demarit näyttäisivät kunnostautuneen tällä saralla. Esim. Luhtasen pimeät vaalirahat.
- Näyttäisi?
metaskeema kirjoitti:
Tosin harmaa talous ei ole pelkästään vasemmiston heiniä. Kuitenkin näissä vaaleissa nimenomaan demarit näyttäisivät kunnostautuneen tällä saralla. Esim. Luhtasen pimeät vaalirahat.
Ei ole tosiasioissa pysymistä, että 'minulla on vaikutelma' tai 'näyttäisi' tms. Eikä myöskään jos kerrot erään puolen asiasta ja jätät toisen pois. Mutta kyllähän sinä tämän aikuisten oikeasti itsekin tiedät, eikös vaan =)
Ja tiedät senkin, että jos haluat oikeasti keskustella asiasta niin vedät jotain faktaa alle, etkä vain omia käsityksiäsi? Totta kai =) - metaskeema
Näyttäisi? kirjoitti:
Ei ole tosiasioissa pysymistä, että 'minulla on vaikutelma' tai 'näyttäisi' tms. Eikä myöskään jos kerrot erään puolen asiasta ja jätät toisen pois. Mutta kyllähän sinä tämän aikuisten oikeasti itsekin tiedät, eikös vaan =)
Ja tiedät senkin, että jos haluat oikeasti keskustella asiasta niin vedät jotain faktaa alle, etkä vain omia käsityksiäsi? Totta kai =)Sekin on totta, että minusta jotkin asiat näyttävät olevan jollakin tavalla. Mikä siinä muka on epätotta?
Tässä on kysymys faktoista. - aukeni =D
metaskeema kirjoitti:
Sekin on totta, että minusta jotkin asiat näyttävät olevan jollakin tavalla. Mikä siinä muka on epätotta?
Tässä on kysymys faktoista.Ei uskomatonta =D Eli jos olen sitä mieltä että naapurin neiti on lumppu niin näin voi sanoa, tosiasia on että se on mielipiteeni? Ok nyt ymmärrän juoruämmiä paremmin - jos oikeasti kerran on sitä mieltä että totuus on kyllä näin =DDDD Kiitos valaistuksesta =DDDDD
- metaskeema
aukeni =D kirjoitti:
Ei uskomatonta =D Eli jos olen sitä mieltä että naapurin neiti on lumppu niin näin voi sanoa, tosiasia on että se on mielipiteeni? Ok nyt ymmärrän juoruämmiä paremmin - jos oikeasti kerran on sitä mieltä että totuus on kyllä näin =DDDD Kiitos valaistuksesta =DDDDD
Asiat ovat joskus vähn saman tyyppisiä, kuin miltä ne vaikuttavat. Vaikutelma on siis ikäänkuin tiedon esiaste.
- maassa* =DD
metaskeema kirjoitti:
Asiat ovat joskus vähn saman tyyppisiä, kuin miltä ne vaikuttavat. Vaikutelma on siis ikäänkuin tiedon esiaste.
=DDDD Aina vaan paranee!!! Eli pelkästään se ei olisi faktaa, että naapurin tyttönen olisi mielestäni lumppu vaan että koska minulla se mielikuva on, se on merkki siitä että vähän sinne päin hän oikeasti onkin =DDDDDDD Ja NÄIN voin keksiä mitä juttuja vaan kenestä vaan ja vakuuttaa itseni siitä, että ne ovat totta ;)
Jos ihan vakavissaan ollaan niin tuollainen moraali on kuvottavaa. Mutta eiköhän sinunkin tekstisi vitsillä ole heitettyä ;) Kivaa viikonlopun jatkoa ja kiitos hyvistä nauruista =)
Minulle on tullut monista tapaamistani kokoomuslaisista sellainen vaikutelma, että pimeät tyypit ovat heidän mielestään OK, kunhan ei ajattele järjellä vaan tunteella. Kelpaa niitä talouspoliittia ohjelmia sitten tehdä, kun ei itse aio niitä maksella.
- metaskeema
Wikipedian mukaan 1980-luvun talouspolitiikka oli laman syy. Jokaisessa hallituksessa 1980-luvulla oli SDP.
60. Sorsa II 15.5.1977 - 26.5.1979 742 enemmistö
61. Koivisto II 26.5.1979 - 19.2.1982 1001 enemmistö
62. Sorsa III 19.2.1982 - 6.5.1983 442 enemmistö
63. Sorsa IV 6.5.1983 - 30.4.1987 1456 enemmistö
64. Holkeri 30.4.1987 - 26.4.1991 1458 enemmistö metaskeema kirjoitti:
Wikipedian mukaan 1980-luvun talouspolitiikka oli laman syy. Jokaisessa hallituksessa 1980-luvulla oli SDP.
60. Sorsa II 15.5.1977 - 26.5.1979 742 enemmistö
61. Koivisto II 26.5.1979 - 19.2.1982 1001 enemmistö
62. Sorsa III 19.2.1982 - 6.5.1983 442 enemmistö
63. Sorsa IV 6.5.1983 - 30.4.1987 1456 enemmistö
64. Holkeri 30.4.1987 - 26.4.1991 1458 enemmistöAika paljon oot nähny vaivaa enenkuin oot löytänyt opuksen mikä todistaa, että porvarihallituksen aiheuttaman laman syy olikin demareissa. Holkerihan muuten oli kokoomuslainen. Ja 80-luvun lopun hallituksessa. Hänessä kai vissiin ei ollut mitään vikaa. Olihan hän sentään niinkin merkittävästä puolueesta kuin Kokoomus.
- metaskeema
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Aika paljon oot nähny vaivaa enenkuin oot löytänyt opuksen mikä todistaa, että porvarihallituksen aiheuttaman laman syy olikin demareissa. Holkerihan muuten oli kokoomuslainen. Ja 80-luvun lopun hallituksessa. Hänessä kai vissiin ei ollut mitään vikaa. Olihan hän sentään niinkin merkittävästä puolueesta kuin Kokoomus.
Erkki Liikanen(sd) oli valtionvarainminiterinä Holkerin hallituksessa.
- puoleustaessa
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Aika paljon oot nähny vaivaa enenkuin oot löytänyt opuksen mikä todistaa, että porvarihallituksen aiheuttaman laman syy olikin demareissa. Holkerihan muuten oli kokoomuslainen. Ja 80-luvun lopun hallituksessa. Hänessä kai vissiin ei ollut mitään vikaa. Olihan hän sentään niinkin merkittävästä puolueesta kuin Kokoomus.
Kulbergin kanssa kovan markan politiikkaa. Liikanen oli valtiovarainministerinä ja vaaleissa ei kerrottu miten paha tilanne Suomessa oli. Sorsa yritti toki sopia ay-liikkeen kanssa, mutta se ei antanut periksi. Muistan miten itse olin kuuntelemassa Jyväskylän sos.dem tilaisuudessa. Siellä kaup.johtaja Loven kertoi että nyt on paha tilanne, veroäyriä pitäisi nostaa ainakin 2-3:lla. Paniikkitilanne tuli muiden tietoon vasta vaalien jälkeen ja sdp lipesi hallituksesta.
- jajaajaja
mikäs porvari siellä oikein ynisee sumutustaktiikoidensa kanssa. työläiset tekee töitä ja saa siitä palkan. veron maksu on työnantajan vastuulla
mitä tulee rikaisiin, niin hehän saavat sijoitustulonsa verottomana sijoitamalla netissä nimettömänä new yorkin pörssissä. yritä siinä sitten väittää että joku lumikolan korjaushitsaus onnistuisi pimeesti kameravalvotussa tehtaassa kymmenien työntekijöiden keskellä- metaskeema
Hän palkkaa hyvin usein pimeisiin töihin erään yrityksen työntekijöitä, jolle hän tekee projektiluontoisia kosnsultaatioita. Aiemmin hän on toiminut merkittävissä tehtävissä elinkeinoelämässä.
Aatos Erkko on muuten demari ja Suomen rikkain. Mitä tästä voi päätellä.
"mitä tulee rikaisiin, niin hehän saavat sijoitustulonsa verottomana sijoitamalla netissä nimettömänä new yorkin pörssissä. yritä siinä sitten väittää että joku lumikolan korjaushitsaus onnistuisi pimeesti kameravalvotussa tehtaassa kymmenien työntekijöiden keskellä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144