Hyvin vähän on järkeä vasemmiston kirjoituksissa näissä keskusteluissa.
Vasemmisto äänestää tunteella
9
424
Vastaukset
- peiliin
Sinulta on, arvoisa metaskeema, kyselty perusteluita noissa keskusteluissa. Näitä perusteluita ei löydy. Toki löytyy kirjoituksesi jossa tosiasiaksi riittää, että sinulla on jokin vaikutelma. Joten jos järkeä peräänkuulutat, niin osoita sitä omissa kirjoitelmissasikin. Hyvä, perusteltu aloitus saa usein myös hyviä, perusteltuja vastauksia.
- metaskeema
Siksi en jaksa niitä kirjoittaa. Muttä tässä kuitenkin linkki.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=666&posting=22000000023000277 - keskustelun puolesta
metaskeema kirjoitti:
Siksi en jaksa niitä kirjoittaa. Muttä tässä kuitenkin linkki.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=666&posting=22000000023000277Juu tuot siellä kovasti itseäsi esiin. Kuitenkin mitä näitä keskusteluita täällä seuraan, hyppäilet johtopäätöksiin mielettömillä loikilla ja perusteluita jos pitää olla, joko puuttuu täysin tai löytyy linkkiä sivulle, josta lukija sitten joutuu etsimään kantasi.
Itse arvostan oikeaa keskustelua; perusteltuja mielipiteitä toisten sanomisten kopioinnin tai tuntuman pohjalta heittelyn sijaan.
Siinäpä hieno perustelu, että minulla on niin paljon perusteluita etten jaksa niitä kirjoittaa? ;) Kyllä valtaosa onneksi osaa tiivistää ja perustella olennaisin seikoin. - metaskeema
keskustelun puolesta kirjoitti:
Juu tuot siellä kovasti itseäsi esiin. Kuitenkin mitä näitä keskusteluita täällä seuraan, hyppäilet johtopäätöksiin mielettömillä loikilla ja perusteluita jos pitää olla, joko puuttuu täysin tai löytyy linkkiä sivulle, josta lukija sitten joutuu etsimään kantasi.
Itse arvostan oikeaa keskustelua; perusteltuja mielipiteitä toisten sanomisten kopioinnin tai tuntuman pohjalta heittelyn sijaan.
Siinäpä hieno perustelu, että minulla on niin paljon perusteluita etten jaksa niitä kirjoittaa? ;) Kyllä valtaosa onneksi osaa tiivistää ja perustella olennaisin seikoin.Vasemmistolta puuttuu asiantuntemus ja he ovat korvanneet sen vanhalla kommunistisella käsitemössöllä.
- löytyy =D
metaskeema kirjoitti:
Vasemmistolta puuttuu asiantuntemus ja he ovat korvanneet sen vanhalla kommunistisella käsitemössöllä.
Ja tässä taas loistava, perusteltu mielipide =D Ei hyvää päivää =D
- metaskeema
löytyy =D kirjoitti:
Ja tässä taas loistava, perusteltu mielipide =D Ei hyvää päivää =D
Noin rankat kärjistykset ovat myös käsitemössöä mutta mielestäni vasemmiston mössö on vakavampi asia, koska sitä sovelletaan lainsäädäntöön. Minä tyydyn sentään vain lässyttämään täällä keskustelupalstoilla.
- mitä? skeema?
Täähän vauhkoontui oikein toden teolla tää metaskeema. Löysää nyt vähän kaulusta. Viikonloppu sentään edessä :))
Tää on eduskuntavaalien keskustelupalsta. Jollet pysty keskustelemaan täällä niin miksi kirjoittelet täällä. Tän kaltaset jutut ei oo suositeltavia Internetissä. Joten voisitko ystävällisesti poistua täältä ja mennä nukkumaan.....
- metaskeema
Täällä kehottelet toisia menemään nukkumaan. Tosi fiksua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144