Viinikone, mikä rypäle sinä olet?

cannavaro72

Aika hauska juttu, kone kertoo ihmisen rypälepersoonan, www.viinilehti.fi/viinikone, mä olin Riesling, onneksi en laatikkoviini!!

17

1503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayanna

testi! Tämä Sangiovese lähtee nyt ulkoilemaan! Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

• whirl.wiNd

viinistä perusta yhtään, joten jätän testin tekemättä. Mutta sinänsä hieno ja varmasti hauskakin idea. :)

• animattiN

kukas se nyt poisti viestinsä ja sitten kitisee muitten poistoista kun muut poistelee.

• animattiN

Mutta pyytäisin ettet sotkeennu minun ja kadunmiehen asioihin. Jos miehellä on otsaa puhua sellaisista asioista mistä ei tiedä mitään vastatkoon niistä myös.
        Kadunmiehestähän se on kiinni pitääkö viestinsä esillä vai ei.
        Vai leikkiikö hän taas että kukaan nikitön/ nikillinen ei saa nähdä viestiäni taikka poistan ne.

Alkoholista en ole sorbuksen maussa puhunut vaan suoraan sen oikeasta mausta. No jokainen kokeilkoon itse. Omaan suuhuni en sitä jäteviinä pistäisi. Kokeilkaa saman tien Aberiittaakin...

• animattiN

että löysit sen. Mutta luitko tarkkaan mitä siinä puhuttiin tästä sorbuksesta. Toki makuasioistahan ei voida kiistellä, mutta mahtaa holisteilla olla ihmettelemistä jos kuulevat että heidän juomaansa käytetään gourmetruokiin. Taitaisivat olla ylpeitä että heidän juomansa kelpaa rikkaittenkin pöytiin. Tuo kirjoittamani sana (gourmet) taitaa olla väärin kirjoitettu.

• animattiN

Olivat vain minun heittoja, mutta jos et ole aikaisemmin maistanut koko tuotetta, kehoitan sinua ensin tekemään niin. Voihan toki olla että pidätkin siitä mausta, varsinkin ruuan laitossa.

Pihlajanmarjathan ovat hyviä muuten ruuan laitossa ja minulla oli yhteen aikaan venäjältä tuotuja hilloja joita siten käytin milloin minnekkin. Ei ku ne olikin karpaloita...

• Tässäpä toinen resepti, sokerin määrää vaihdellen sopii hedelmien ja juustojen kanssa oikein hyvin

http://paakari.net/reseptit.php?id=1962&cat=11

Sorbus-sabayon

Tarvitset:

5 munan keltuaista
        150 g sokeria
        3 dl Sorbus-pihlajanmarjaviiniä
        2 dl vispikermaa

Valmistus:

Mittaa teräskulhoon keltuaiset ja sokeri, vaahdota ainekset kevyesti. Lisää pihlajanmarjaviini ja nosta kulho vesihauteeseen. Kuumenna keitosta koko ajan vatkaten, kunnes kastike kuohkeutuu ilmavaksi ja sakenee. Nosta kulho vesihauteesta ja vatkaa edelleen, kunnes kastike on huoneenlämpöistä. Vaahdota kerma ja sekoita kermavaahto kylmän sabayonen joukkoon.

• on saksalainen rypälelaji ei pakkausmuoto, rakas ystäväni. Tai ehkä joku sen sinulle jo ehti kertoakin.

• saa...

testiä tehtyä',miksi?

• sivua,

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe