Istuin bussissa viimeisellä penkkirivillä. Bussin takaosassa ei istunut minun lisäksi muita kuin edessäni olevalla penkillä yksi nainen.
Katselin kiinnostuneena selkänojien välistä naisen lyhyen hameen paljastamaa reittä. Kiinteä ja hoikka paljas reisi sai mielikuvitukseeni vauhtia. Kohta jo kaivoin himosta kovana sykkivän kaluni housuistani ja aloin runkata naisen reittä tuijottaen.
Nainen liikahti hieman ja hame nousi aavistuksen ylemmäksi paljastaen lisää sileää reittä. Kuvittelin itseni hyväilemässä tuota reittä. Näin itse työntävän käteni naisen hameen alle paljaalle pillulle.
Puristelin kulliani ja runkkasin nautinnollisesti pitkin vedoin kullin vartta. Pian nytkähdinkin orgasmin lennättäessä mällin suoraan penkkien välistä naisen paljaalle reidelle. Sulloin nopeasti vielä sykkivän kaluni housuihini ja juoksin bussin etuosaan. Pyysin kuskia pysähtymään ja hyppäsin ulos.
Bussi jatko matkaa ja minä jäin seisomaan tien reinaan keskelle ei mitään. Viimeiset sperman rippeet valuivat housuihini ja lähdin tarpomaan tietä pitkin ilkeä, märkä tunne housuissani. Vitutti.
bussissa
jannu
0
6019
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423