Eli minulla on sims 1 ja siellä on semmonen valtava talo, joka maksaa päälle 50.000. Miten sinne voi edes muuttaa, kun alkutilanteessakin rahaa on vain 20.000? Vai voiko entisestä talostaan muuttaa sinne? apua kaivataan :/
voiko muuttaakin toiseen taloon the sims 1:ssä?
4
489
Vastaukset
- brechstange
Jos viitsisit nähdä vähän vaivaa, niin löytäisit vastauksen itsekin.
Ihan ensimmäiseksi voisit etsiä apua ihan vain Sims -peleille tarkoitetusta osiosta.
> http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=1000000000000019&subcat=518
Siellä voit tutkia vanhoja kysymyksiä ja vastauksia. Ehkä löydät apua niistä.
Mikäli nämä eivät auta, lähetä kysymyksesi oikeaan osastoon. - dbz fani
muuta toiseen taloon johon riit rahaa tai kokeile jotain muuta
- luettavaa
Tämän avulla saat lisää raha simillesi:
Rahakoodi tavallisessa The Simssissä on klapaucius
Ja lisä osissa: rosebud
Kun painat entteriä saat 1000 simlemonia lisää.
Jos haluat lisää rahaa laita koodin perään !;!;!;!;!;!;!;! ja jatka niin kauan kun haluat,
muista laittaa jokaisen huutomerkin väliin ; merkki.
Tallenna ja poistu tontilta. Tämän jälkeen voit siirtää simisi jälleen "varastoon", jolloin rahatkin siirtyvät simin mukana. Nyt voit siis ostaa uuden talon... :)(Olen pelannut vain Sims 2, joten en ole 100 % varma, että tämä siirtäminen toimii sims 1:ssä)
Pienenä vinkkinä, että kannattaa aina ensin katella koodeja myös netistä. Niitä löytyy sieltä melko hyvin... - Anonyymi
Simsketti sentään jos ei voi muuttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706