nikotiinipurkka

ahdistus

Onko kenelläkään kokemuksia, jos lopettaa tupakoinnin ja aloittaa nikotiinipurukumin syömisen. Sen nikotiinipurukumin syömisen myötä sydämen syke nousi hyvin korkeaksi, joka tekee hyvin ahdistavan olon.

Taustalla on pitkäaikainen tupakointi, sekä todettu keuhkoahtaumatauti, joka myös aiheutti ahdistusta, jopa niin , että hengitys kertakaikkiaan meni niin lukkoon, että piti ambulanssilla viedä sairaalahoitoon. Silloin oili tosipaikka meillä.

Sen jälkeen tämä sydän oireilu, kun lopetti tupakoinnin ja aloitti nikotiinipurkan pureskelemisen, lähes taukoamatta.

8

5333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetin niiden

syönnin.
      Itse mutustin ohjeiden mukaan, mutta varsinkin jos ei piittaa ohjeista, vaan mättää niitä miten sattuu suuhun ja mälttää ohjeaikaa pidempään, voi tulla oireita.
      Niissähän on aikamoisen raju nikotiinipitoisuus!
      Parempi ruveta pureksimaan vaikka pastilleja tai porkkanatikkuja!

• täällä

Samoja oireita tuli minullekkin vaikka pureskelin kaikkein miedointa.Toinen seikka mihin kiinnitin huomiota,että verenpaine nousi huippulukemiin purkan pureskelun jälkeen.Sydämmen tykytystä,muljahteluja ja huonoa oloa oli kokoajan kun purkkaa käytin.Parempi kestää vieroitusoireet ilman korvikkeita koska kuitenkin kun käyttää purkkaa ja jossain vaiheessa sekin pitää lopettaa,tulee ne oireet kuitenkin.

• Lardiska

En kuitenkaan usko, että kukaan pystyy hirveää "yliannostusta" nikotiinipurukumeista ottamaan, on se sen verran pahaa.
        Pitäsköhän niitä ohjeen mukaan parin/kolmen tunnin välein napsia, mut ite kuitenkin oon 15 vuotta vetäny röökii, ni ei pysty ku ehkä neljä vetää päivässä.Ja nikotiini imeytyy hitaammin KAIKISSA nikotiinikorvikkeissa, kuin tupakassa.Ja voin taata, että noi sydämentykytykset ym oireet, joita niksapurkka mahdolisesti aiheuttaa, ovat 1000 kertaisesti vaarattomampia, kuin röökaaminen.

• ..............

Minullakin tuli sydämentykytyksiä kun olin käyttänyt niitä jo kolme-neljä kuukautta ja kävin siinä muutaman kerran hammaslääkärissä. En tiedä, mutta yhdistin oireet (tuli myös tasapainohäiriötä, näön heikentymistä, saunan ja rasituksen jälkeistä ahdistusta, laihtumista 7kg) purkansyöntiin ja amlgaamipaikkojen räknäämiseen. Lopetin purkat ja vaihdatin kaikki amalgaamit veks ja käytin vitamiini- ja hivenaineita. Oireet hävisivät vähitellen.
      Harmi vaan, että aloin polttamaan uudestaan ja taas sitä miettii miten ikinä saa lopetettua ton sauhuttelun. :(

• sintti1943

Purkan syönnin lopetin, kun paikat hampaista alkoi irtoilemaan. Ostin erivahvuisia laastareita ja mikä harmi. Niistä tulee kamala ihottuma sen lapun alle, joka kestää viikkokausia.

Nyt poltan ja olen huolissani ainaisesta liman yskimisestä, tai oikeammin se on vihreää mönjää. Olen kokeillut eri yskänlääkkeitä, mutta kai tuosta tupakasta on päästävä eroon tavalla toi toisella.

• älä syö nikotiinip.

Nikotiinipurkka on aika pska homma pidempään käytettynä. Eli on ihan hyvä, että noudattaa ohjeita. Itse söin sitä vuosia kun jäin koukkuun. Rytmihäiriöt ja muunlaiset oudot tuntemukset lisääntyi ja paheni. Välillä oli tosi tuskainen olo. Kova syke, raskas syke, rytmihäiriöitä, hikoilua, yleistä ahdistusta, pahoinvointia, maha kuralla, vapinaa...

• Anonyymi

Moni luulee että näitten yllä kuvailtujen oireiden takana on nikotiinipurkka. Purkasta saa huomattavasti vähemmän nikotiinia kuin tupakasta poltettuna. Ihmiset on saaneet näitä oireita nimenomaan sen takia kun nikotiinin määrä elimistössä on vähentynyt purkan syömisen takia. oireita ei aiheuta itse nikotiini vaan sen puute

• Anonyymi

Saa helposti myös muita haittoja ja sairauksia. Rasvamaksa, ien ja hammas sairaudet, näkökyky voi heikentyä. Onhan noita. Lukevat myös jossakin valmistajien sivuilla, mutta eihän niitä ehdi lukemaan jos kaupasta nappaa paketin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe