14.3-07 keskiviikko

Ja kevät tulla tupsahti, mukava kahtella selvinpäin kun lumet sulaa ja luonto herää, raitis keskiviikko!

19

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reg

Kuukauden olen kohta ollut ilman alkoholia. Vuosiin ei ole tuntunut näin hyvältä!

• Cettuz!

Raittiina. kuunnellen musaa jota imuttanut, nyt soi rauli ja tynnörilintu.

• Papio1

Raitis keskiviikko keskellä viikkoa. On muuten merkkipäivä, mutta en sano mikä. Juhlistan sitä Lidl'in jäätelöllä.

• karbidi

et on synttärit. Noh, olimikä tahan, ni onnittelut !

Samaten meinaan viettää raiittiin keskiviikon, joka mainittakoon, jottei palstan aihe pois unhoitu!

• 90-vuotis päivän johdosta!! Mää hörpään sitte kun herään juhla mokat sun kunniaksi, nyt meen selvinpäin nukkuun mutta sitä ennen syön lihapiirakan ja pistän tonnikalaa väliin. Ahh tätä elämän ihanuutta :)

• ja onnittelut,pidetään väli samana..mikä se sitten olikaan:))

• Papio1
        raitis kirjoitti:

90-vuotis päivän johdosta!! Mää hörpään sitte kun herään juhla mokat sun kunniaksi, nyt meen selvinpäin nukkuun mutta sitä ennen syön lihapiirakan ja pistän tonnikalaa väliin. Ahh tätä elämän ihanuutta :)

Synttäreitähän sitä vietettiin. Ja mitenkäs sinä näin nuori poika muuten kun äidin kanssa ja leivoskaffeilla.

• karbidi

nämä "eläinaktivistit" eivätten näy olevan enää konehiensa äärellä. Eilliseen ketjuun ku pistin vähän kommenttii elukoitten pijosta; saanen nukkuu yöni rauhassa "haukuilta"!

Mut nyt taas muutamat mahjongit; eilennä tein taas yhessä versiossa parikii uutta enkkaa, mikä onnaa vaan selvinpäin. On se kumma, miten pienikii alkomahoolimäärä vaikuttaa tohon älypeliin. Niinkus taannoin kerroin, ni koitin sitä kans "napsuissa" ja en pärjänny olleskaan.

Siis nyt on taas mahiksii!

• karbidi

ei muista samaan viestiin krjuuttaa kaikkee!

Taitaa se Mika turhaa kevättä toivoo; mää veikkaan, et mainiot hiihtokelit on viel eessäpäin!

• minäkin raittiin keskiviikon kohdallani alkaneen.
      Papiolle Onnittelut synttärien johdosta.t pörri

• karbidi

määhä sanoin synttäreitten arvelun perustuvan pelkkään intuitioon; en malttannu käydä vanhoi jutskii läpi, et hällää voi olla vaikka kissan (ETOO) synttärit kysees!

Saa soimata, enkä suutu, mut mun mielest eläimet kuuluu luontoon!!!

• aahoohoo
        karbidi kirjoitti:

määhä sanoin synttäreitten arvelun perustuvan pelkkään intuitioon; en malttannu käydä vanhoi jutskii läpi, et hällää voi olla vaikka kissan (ETOO) synttärit kysees!

Meillä on kolmen päivän vanhoja villakoiria. Ota ja anna kun ne rupee puskemaan tänne kyökin puolelle niin niille tulee lähtö ilman mitään seremonioita.

Pakko olla jossain jemmassa isompi villakoira josta ne pienemmät sikii - en vaan oo vielä sitä löytäny - jossain tuolla makkarissa se on, mokomaki riesa.

O-ou! Pitää tehä parit juitsut ja lähtee koululle. Mä oon kulkaa oppinu aika paljon viittomia - harmi kun en voi teille niitä näyttää mutta "kissa" viitotaan silleen, että laitetaan toinen käsi nyrkkiin ja toisella sitä silitetään pari kertaa.

Hyvät päivät kaikille - ja raittiit tietenki.

• Oskari2
        karbidi kirjoitti:

Kerroit, että eläimet kuuluvat luontoon. Niin ne joka ikinen eläin on aikanaan kuulunut. Kissoista vaan on tullut ihmisten lemmikkejä. Voin vakuuttaa Sinulle, että ainakin meidän kolli saa parhaan mahdollisen kohtelun.
        Tunsin vuosia sitten erään vanhemman naisen, jolla oli hyvin voimakas masennus. Kun tytär hankki hänelle kissan, tämä masentunut vanhus alkoi ihan silmissä voida heti paremmin. Oli hienoa seurata, kuinka molemmat pitivät toisistaan. Kun mummo sitte kuoli, niin kissa ei toipunut siitä koskaan. Uudessa kodissa se eleli vielä parisen vuotta. Se ei enää suostunut leikkimään, vaan kaikesta näki, että se kaipasi entistä emäntäänsä.

Minusta on iän karttuessa tullut kaikenlaista elämää kunnioittava henkilö.
        Vihreitten kiusaksi listin kuitenkin kaikki kiinni saamani hyttyset.

Ihan selvänä tämänkin kirjoitin.

Yritä kestää meitä toisin ajattelijoita.

• karbidi
        Oskari2 kirjoitti:

Kerroit, että eläimet kuuluvat luontoon. Niin ne joka ikinen eläin on aikanaan kuulunut. Kissoista vaan on tullut ihmisten lemmikkejä. Voin vakuuttaa Sinulle, että ainakin meidän kolli saa parhaan mahdollisen kohtelun.
        Tunsin vuosia sitten erään vanhemman naisen, jolla oli hyvin voimakas masennus. Kun tytär hankki hänelle kissan, tämä masentunut vanhus alkoi ihan silmissä voida heti paremmin. Oli hienoa seurata, kuinka molemmat pitivät toisistaan. Kun mummo sitte kuoli, niin kissa ei toipunut siitä koskaan. Uudessa kodissa se eleli vielä parisen vuotta. Se ei enää suostunut leikkimään, vaan kaikesta näki, että se kaipasi entistä emäntäänsä.

Minusta on iän karttuessa tullut kaikenlaista elämää kunnioittava henkilö.
        Vihreitten kiusaksi listin kuitenkin kaikki kiinni saamani hyttyset.

Ihan selvänä tämänkin kirjoitin.

Yritä kestää meitä toisin ajattelijoita.

Aika tekee tehtävänsä ja kissatkii lopulta jopa vain haluavat helppoa ja vaivatonta elämää.

Samoin kuin esim. jotkut vangit; ne on huomannu, et vankilassa on hyvä ylöspito, ilmanen asunto, ruoka, vaatteet, tv ym. Mitä moni sen parempaa vois toivookkaan?

Nyt kattoon Myytinmurtajii!

• Blood_Money
        karbidi kirjoitti:

On sekä kissa että koira ja asun kerrostalossa ja kumpikaan mun lemmikeistä ei kärsi siitä koska ne ovat tottuneet siihen pennusta saakka, toki Karbidilla on oma mielipide asiasta mutta mitä tuossa lueskelin sun viestejä niin annat sen kuvan että se ois eläin rääkkäystä? Ei se kuule sitä ole sitä paitsi mihin perustuu sun mielipide että kissat ja koirat kuuluu luontoon, VITTU eihän ne pysy siellä edes hengissä koska villieläimet tappaa ne

• Hamara

Uusi päivä vasta aluillaan, vaikka kirjoitusten määrästä ei niin uskoisikkaan. En välttämättä selväjärkisenä, mutta selvinpäin tämän päivän tallustan.

• veska58

tänä aamuna reipas herätys,heti klo.8 piti ham-
      maslääkäriin.Poraukset ilman puuduttavia ainei-
      ta,vaikka luulin että päähän tulee vastakkaisel-
      le puolelle reikä.Kun sen selvis ilman puuduket-
      ta,niin eiköhän tuo loppupäiväkin mee samalla-
      lailla.Onnittelut Papiolle ...päivän johdosta.

• Minä oon samaa mieltä kanssasi että kyllä siitä kevät tulee, ja on osittain tullutkin, käpäisin nimittäin jo ilman villahousuja tuossa ulkokuistissa. No ettei totuus unotuisi niin ilman väkijuomia tääkin päivän hissuttelen!

• raitistelijasuotuulia

Ei viinaksia tänään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70