Nordean mastercard

Nordean mastercard

Itselläni on Nordean mastercard. Nyt kysyisinkin, että myöntääkö Nordea mastercardiin luottorajan korotuksen välittömästi, kun sitä netin kautta haen? Vai meneekö se käsiteltäväksi jonnekin.

Onko jolla kulla kokemusta tuosta?

6

8753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölvääjä

Minulla oli luottorajana 2.500,00 eur ja täytin netissä luottorajan korotushakemuksen. Halusin korottaa 1.000,00 eur:lla, kesti vain muutaman tunnin kun korotus oli laitettu voimaan.

Tosin olin aikaisemmin saanut Nordealta postia, kuoressa oli MasterCard hakemuslomake valmiiksi täytettynä, lomakkeeseen oli laitettu luottoraja
      4.500 eur, sain muutaman tälläisen kirjeen, en kuitenkaan tarttunut niihin tarjouksiin silloin, muistaakseni " tarjoukset " olivat kuukauden voimassa.

• Ei ole kokemusta, mutta korttisopimusta tehdessä kysyin, voiko limiittiä korottaa helposti matkan ajaksi. Pankkineuvoja sanoi, että Visassa sellainen on mahdollista, mutta ei Master Cardissa, jossa limiitin korottaminen vaatii aina raskaamman luottopäätöskäsittelyn.

Nordean korttilimiittejä on kyllä kahta lajia: Myöntäjänä on joko pankin rahoitusyhtiö tai pankki. Nettihakemus menee ensin rahoitusyhtiöön. Jos sitä ei siellä hyväksytä, hakemus siirtyy pankin käsiteltäväksi. Luultavasti käsittelyaikakin riippuu siitä. Rahoitusyhtiö ottaa ilmeisesti huomioon vain säännölliset tulot, pankki myös varallisuuden ja koko pankkisuhteen.

• jymäytetty?

Vaihtaessani Visat Mastereihin minulle kerrottiin luottorajaksi 5000E/kk, maksuaikakäytössä siis.

Varsinaisesta velkapuolesta en tiedä.

• pitää yleensä

odottaa ellei tulot ole nousseet tms.

• aina vaihtlee

välillä jopa vastaavat alle tunnissa ja joskus menee pari pvääkin

• Soitto vain

Soitin pankkiin ja pyysin parin tonnin korotusta, sanoi että noin 5 minuutin päästä luotto on käytettävissä.

Hyvin tuo homma pelaa. Tietysti siihen liittyy asiakashistoriasi. Avain asiakkuus ja henkilökohtaiselle yhteyhenkilölle soittaminen auttaa huomattavasti asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3460
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1889
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1517
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1423
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1281
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe