Mulla on kaksi lehtikalaa. Toinen on uros, toinen naaras. Molemmat ovat ruvenneet puhdistamaan kasvien lehtiä ja nyppimään niitä välillä, mutta useimmiten ne vaan puhdistaa (imee tms) niitä. Minua mietityttää, että saavatkohan ne poikasia? Luin yhdeltä nettisivustolta, että jos ne niin tekee, ne saattavat saada pian poikasia. Onko tämä totta?
Poikasia(ko?)
Lehtikalä
2
792
Vastaukset
- RRR
http://millia.aqua-web.org/tekstit/kalat/kirjoahvenet/lehtikala.htm#kutu
Tuolta lisää juttua ..
Siellä on juttuja ja kuvia millä erottaa KOIRAAN ja NAARAAN???- lehtikalaa
Juu, tuolta minä juuri luin sen ja sain sieltä selville, että ne ovat koiras ja naaras. Nyt ne ovat kaksi päivää siellä putsailleet ja lopettaneet nyt, ja eikös siellä sanottu jotain, että muutaman päivän niitä putsailevat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667