Muistyakaa mitä tekivät Ahon ja Viinasen porvarihallitus(kokoomus ja kepu) leikkasivat kun olisi pitänyt elvyttää, härskillä tavallla ajoivat suomen syvimpään lamaan, ajoivat työväen yritysket nurin ja jakoivat pankeille rahaa.
Torjukaa porvareitten voitto äänestäkää demareita ja vasemmistoa, meitä on kuitenkin enemmän älkää nukkuko, myöhäistä katua, kun on housussa.
Muistakaa Aho ja Viinanen
9
378
Vastaukset
- ei tälläkertaa.
En halua lisää veroja.
- Voivottelija
"ajoivat työväen yritysket nurin ja jakoivat pankeille rahaa."
Tuohon vielä lisäisin että ajoivat koko maailman lamaan, juottivat minulle säiliöautollisen viinaa, erottivat vaimostani ja lopulta hirttivät Saddamin!
Sano vaan ketä mun pitää äänestää, että edesmenneet punaiset puulaakit heräävät henkiin, eikä pahat työnantajat enää kaada niitä?- voi kukaan
ajaa nurin, jos eivät tee sitä itse.
- demarien paskoja siivosivat
Joo, tekivät hyvää työtä siivotessaan demareiden jätökset. Nyt voitaisiin olla viisaampia ja valita porvarihallitus ennenkuin demarit onnistuvat sössimään asiat yhtä perseelleen.
- sdp + vihreät
Ei osunut eikä uponnut minuun tuo mielipide,
eli nyt menit pahasti metsään arviossasi
Joo.. Se oli silloin kun markkinatalous ja yritykset katosi Suomesta. Kesti jonkin aikaa ennenkuin SDP toi kapitalismin takaisin Suomeen..
- hehän
joutuivat nostamaan Suomen suosta edellisen valtiovarainministeri Liikasen jätöksistä. Siihen aikaan talousmies Koivisto ajoi kovan markan politiikkaa. Kaikkien apua siinä tarvittiin, ennenkuin talous saatiin nostettua ylös.
- ilmestynyt
kova sdp:n politrukkien vastaisku, kun tyypit toistelevat kavereitaan. Näkyy olevan paniikki menossa.
- sdp on syöpä
Siinä oli todellisia johtajia jotka uskalsivat nostaa Suomen demarien luikerrellessa oppositioon pakoon aiheuttamaansa katastrofia !
Ja sama pitäisi tehdä nytkin ... mutta vielä ei vissiin mene Suomella tarpeeksi huonosti ... joten annetaan vaan demarimafian jatkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144