Mitäköhän itsepuolustus lajia kannattaisi alkaa harrastamaan?kertokaa mielipiteitänne omista itsepuolustus kokemuksista.. itsellä ei ole tällä hetkellä mitään harrastusta ja itsepuolustus kiehtoo jollain tavalla mutta lajeja on niin monta mistä valita :D
Itsepuolustus
5
1316
Vastaukset
- Budoka123
Krav maga (vain 18 vuotta täyttäneille sillä sisältää vaarallisia liikkeitä ja on myös tehokkaita)
Tai chi opettaa keskittymmän ja melko tehokasta kun sen oppii
jujutsu tehokas laji kaikinpuolin
Ninjutsu eikun ninjailemaan :D- Tai chi???
Ninjutsu
luettelit kaikki lajit mistä olet koskaan kuullut
- vartija 26
vanha juttu mut vastaan kuitenkin.Olen ammatiltani vartija,jotenka tiedän kyllä mistä puhun.Maailman parhaat lajit ovat krav maga ja jeet kune do,tämä tieto paljastetaan vain turvallisuus alan ammattilaisille,lajit ovat parhaita mahdollisia.
- HAHAHAHHIHIHI
Just joo........
Ja taiji..-_-
- Hah, edelliselle.
Ei ainakaan taiji..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647