Tarvitseeko kukaan

Gonal-F:ää?

Eli minulla olsi Gonal-F 900iu esitäytetty kynä, jossa jäljellä 450iu ( se ylimääräinen n.100iu, joka yleensä kynään jää). Kynä avattu 15.3, joten käyttöaikaa jäljellä vielä 12.4 asti. Jos joku on aloittamassa hoitoja pienellä Gonal annostuksella, minulta saisi tuon ylijääneen Gonal kynän. Tuntuu vain niin turhalta heittää kallis aine menemään, eli jos joku tarvitsee, täällä on! Mukana reilu 10kpl avaamattomia neuloja.

7

741

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on maassamme

aina rikos.

• ja...

niimpä niin...

• lapsetonna

missä päin olet..? paljonko tuo gonal maksaa..?

• Gonal

Annan ilmaiseksi, kunhan maksaa postikulut. Paketin voi laitaa postissa ja säilyttää huoneen lämmössä, koska kynästä on 3 annosta käytetty.

• lapsetonna
        Gonal kirjoitti:

Annan ilmaiseksi, kunhan maksaa postikulut. Paketin voi laitaa postissa ja säilyttää huoneen lämmössä, koska kynästä on 3 annosta käytetty.

osotteeni on: stadilainen@gmail.com

• Anonyymi

Hei hyvät kollegat, tarvitsetko taloudellista apua? Olen Max Bent. Olen lainanantaja ja myös taloudellinen neuvonantaja.

Tarvitsetko kiireellistä lainaa velkojesi selvittämiseen vai tarvitsetko pääomalainaa liiketoimintasi parantamiseksi? Onko pankit ja muut rahoituslaitokset hylänneet sinut? Tarvitsetko lainojen vakauttamista tai asuntolainaa? Älä etsi enää, koska olemme täällä, jotta kaikista taloudellisista ongelmistasi menneisyyteen. Ota yhteyttä sähköpostitse:

oceanfmortgages@gmail.com
      oceanfmortgages@gmail.com

Tämä on Ocean Finance -kiinnitykset. Tarjoamme lainaa kiinnostuneille kohtuullisella 2 prosentin korolla. Alue vaihtelee 5000,00 eurosta enintään 100 000 000,00 euroon.

• Anonyymi

Mää voisin tuon 100milliä ottaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      86
      1468
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      110
      1059
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      898
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      768
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe