SAK teki kyllä kaikkensa, että SDP menettäis ja muut lisäis kannatustaan. Mitähän järkeä semmosessa kampanjassa on missä vaaditaan ihmisiä äänestämään jtkn. tai tulee turpaan... Tuskin se kuitenkaan Demarien vika on, jos sponsori on menettänyt järkensä.
SAK ja oikeisto
4
263
Vastaukset
- vas/skp
Luulen että SAK:n mainos on vaikuttanut eniten ns. liikkuviin äänestäjiin ja aikaisemmin äänestämättä jättäneisiin. Viesti on varmasti mennyt perille, mutta ne, jotka ovat eniten pelästyneet, eivät todellakaan siirry äänestämään SDP:tä, vaan antavat äänensä Vasemmistoliitolle tai kommunisteille. Sehän on jo nähty, ettei SDP/SAK tue pienipalkkaisimpia.
Jaa. Mitenkäs ne Vihreät sitten on menneet kannatuksessa Vasemmistoliiton ohi. Sun teorian mukaan todennäköinen seuraava pääministeri ei olekaan Vanhanen vaan vasemmistoliiton Korhonen.
- Kyllä vihreätkin
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Jaa. Mitenkäs ne Vihreät sitten on menneet kannatuksessa Vasemmistoliiton ohi. Sun teorian mukaan todennäköinen seuraava pääministeri ei olekaan Vanhanen vaan vasemmistoliiton Korhonen.
Puhuin liikkuvista äänestäjistä. Mainoshässäkkä tuskin vaikutti juurikaan niihin, jotka ovat aina äänestäneet samaa puoluetta ja äänestävät nytkin. On kyllä totta, että Vihreät voivat nyt saada jonkin osan tästä potista, onhan heissä jonkin verran punertaviakin (punaisempia kuin Demareissa). En ottanut kantaa siihen, miten tai missä suhteessa Demareilta siirtyvät liikkuvat äänet jakautuvat muille puolueille, vaan vihjaisin ainoastaan niiden siirtyvän vasemmistolaisemmille ehdokkaille. Sorry, että unohdin mainita Vihreät tuossa.
- rahaa
Tässä siihen mainokseen liittyvästä tutkimuksesta http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1338068
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893