Eli onko kenelläkään mitään negatiivista tai positiivista palautetta ko. liikkeestä? Olen ajatellut vaan käydä siellä katsastamassa Mazda kutosta!
Seinäjoen Delta-auto
6
1334
Vastaukset
- Katsastamassa
mutta katsastus asemat seinäjoella on kyllä muualla kuin Delta-Autossa...
- Wäski
varsinaisesti katsastusta, että tuo nyt oli ihan turha heitto....!!!!
- suosittelen
Tein aikoinaan kuutoskaupat seinäjoen autokaaressa ja voin suositella kyseistä liikettä.
Asustelen pk-seudulla ja pari kertaa jouduin käydä liikkeessä, mutta kyllä muutamalla tonnilla 1500km ajelee mielellään.- mutkun.
Delta Autosta saa 5-vuoden takuun toisesta ei.
mutkun. kirjoitti:
Jos haluat pitää myyjäliikkeen antaman takuun voimassa, sinun pitänee huollattaa auto siellä ainakin tehdastakuun päättymisen jälkeen säännöllisesti. Jossakin muualla samat työt voisi ehkä teettää halvemmalla. Huoltohintojen erotuksesta muodostuu takuun hinta.
- Wallriver
mutkun. kirjoitti:
Pitää muuten paikkansa, että Seinäjoella Delta Autosta saa 5 vuoden takuun ja Autokaaresta 3 vuoden!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236