Kielikukkasia
Tontut jakavat kakkia lapsille, joulupukki vierailee. (Ilmoitus Raahen Seudussa 26.11.93)
Veteen ammuttaessa on varottava kimmokkeita ja veneestä on turvallisinta ampua yksi metsästäjä kerrallaan. (Pitäjäläinen 18.08.1997)
Kaverinsa avuksi tullut 29-vuotias jyrsijä puri portsaria käteen. (Aamulehti 24.01.1997)
Poliisi piiritti miehen ampuneen asunnon aamulla. (Otsikko Ilta-Sanomissa 14.12.93)
Liikemiehiä on tänä vuonna murhattu 37. Usein on kysymys ihmisistä.(Lapin Kansa 08.12.94)
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.04.94)
Mämmiä saatana (ilmoitus Helsinkiläisen kaupan ikkunassa ennen pääsiäistä)
Henkilöauto heittelehti ja törmäsi lyhtypylvääseen katujen risteyksessä, mutta autoa kuljettanut ja matkustajana ollut koira säilyi vammoitta.
Johdan kuoroa, jossa on mukana 75 nuorta sekä bändi, jossa on mukana myös torvia.
Palokunta on kerännyt rahaa pihoja siivoamalla ja ruohoa polttamalla.
Kukkia poikkeaville (ilmoitus kukkakaupan ikkunassa Urjalassa)
Siellä Parviainen ottaa jälleen mittaa taas kerran napanneesta Jan Zeleznystä.
Olen syönyt vuoden ajan säännöllisesti Bio-Seleniä enkä koskaan ennen ole tuntenut itseäni yhtä pirteäksi kuin nyt. Veriarvot ovat kohonneet,ja tukka ja hiukset kasvavat silmissä.
Jurvassa hiihdettiin tiistaina asteen parin pakkasessa, voiteluongelmia ei juuri pitänyt olla. Kuitenkin mm. Antila pisti suksien pohjaan vähän kustakin purkista.
Kiitos asiakkaidemme luottamuksesta. Tuhannes keittiökalustetoimitus meni rikki.
Lisäksi iisalmelaisravintoloissa tarjotaan Dolorosa-lounasta, joka on saanut nimensä Via Dolorosa -kärsimysnäytelmästä.
Yhdysvalloissa ja Kanadassa kreikkalaisia asuu jo liki saman verran kuin Suomessa eli nelisen miljoonaa.
Grillillä ampuneen mielentila tutkitaan.
Nainen synnytti presidentin helikopterissa
Paistinpannulla nukkumassa olleen vaimonsa surmannut insinööri tuomittiin eilen Turun käräjäoikeudessa taposta 8 vuoden ja 6 kuukauden pituiseen vankeusrangaistukseen.
Edestakainen matka Finnairin suihkukoneella. Ohjaaja on mukana kaikilla matkoilla.
Ensiaputaitokin kuuluu erätaitoihin. Erkki ja Pasi Tuunanen paikkailivat kirveellä jalkansa loukannutta potilasta.
Myytävänä kiireesti kalustettu huvila Halsualla vuokratontilla.
Mikä onkaan komeampaa näin syksyllä kuin päättää päivänsä limanuljaskasopalla.
Sieneen kadonnut löytyi Kuusamossa.
Yllättäkää vaimonne. Tehkää se matolla. Seppo Ojalan Kutomo ky.
Kaksi metsästäjää asettui vahtiin pinojen väliin, kun taas surmansa saanut lähti kolistelemaan näätää liikkeelle.
Kuudesta ällästä hän on tietysti iloinen. Iloa korostaa vielä sen, että hän joutui talvella auto-onnettomuuteen, jossa katkesi niin käsi kuin jalkakin.
näitä kielikukkasia taas :)
2
233
Vastaukset
Kohtahan se on taas pääsiäinen ;)
Mämmiä saatana (ilmoitus Helsinkiläisen kaupan ikkunassa ennen pääsiäistä)- hyviä pläjäyksiä
ihan sai kunnolla nauraa. kyllä suomenkieli on mukavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965