Yrittäjävastainen SAK = SDP!

Hyvä SAK!

=> yritykset siirtävät tuotantoaan ja kohta pääkonttorinsakin Kiinaan, Intiaan, Vietnamiin, Unkariin jne. jne. jne.

6

399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa... Eikös ne sitten ole yrittäjämyöntesiä? Ehkä yritykset muuttavat ulkomaille, koska pelkäävät mahdollista porvarihallitusta. Muistavat varmaan paremmin kuin kokoomuksen kannattajat mitä yrityksille tapahtui viime porvarihallituksen aikana.

• Työllistäjä minäkin

Demarit läksivät häntä koipien välissä oppositioon koska jokainen tiesi mitä maailmanlaajuinen lama pöytään tuo.
        Auta armias jos meillä olisi ollut vasemmistohallitus tuolloin!
        Haka, Eka, Sts, Kansa ja lukemattomat muut demari/vasemmistotaustaiset yritykset sortuivat lähes jo ennen lamaa.
        Terveellä pohjalla toimivat yritykset selvisivät lamasta ja työllistävät tänäkin päivänä.
        Olihan se selvää, että loppu sille tulee kun sekamies vaati 300 silloista markkaa käteen tunnilta. Ei ollut enää sen työn ostajia...

• pienyrittäjä

Minun asioita on kyllä demarit enemmän ajanut, kuin kokoomus koskaan..Ja kyllä ne isot yritykset, mitä on täällä Suomessa valtion tuella kasvatettu, niin tulevat takaisin hattu kourassa ja taskut tyhjinä, kun niissä halpamaissa elintaso ja palkkakustannukset nousee.
      Moniko muistaa laman politiikan, kun isot yritykset nostettiin valtion (siis verorahoilla) avustuksella montusta ja pienet yritykset ajettiin alas ja yy:ttäjät vastuullistettiin rahapolitiikasta ja koron nousuista.
      Ainoat soraäänet tähän touhuun antoi SDP -tosin huonoin tuloksin.
      Kokoomus se on Yrittäjä-vastainen, siis pk-yritys vastainen!

• Markus

Yrittäjänä en koe SDP:n tehneen mitään hyvää toimintani edistämiseksi. Voisitko yksilöidä hieman, mitä SDP on tehnyt pienyrittäjien eteen?

• penttinen
        Markus kirjoitti:

Yrittäjänä en koe SDP:n tehneen mitään hyvää toimintani edistämiseksi. Voisitko yksilöidä hieman, mitä SDP on tehnyt pienyrittäjien eteen?

Itse olen myös yrittäjä, ja voin todeta että kyllä ei demareilta ole tullut mitään apua bisneksiini. Päin vastoin, keskusta ja kokoomus ovat ainoita joilta on apua herunut. Todettakoon tässä myös, että en todellakaan ole tehnyt näitä vihattuja "optiomiljoonia" ja "halua vain siirtää tuotantoa halpamaihin" ja "pistää duunaria ensin perseesseen ja sitten kortistoon" jne. Yritykseni on lievästi voitollinen, ja työllistän itseni lisäksi kuusi henkilöä.

• Markus
        penttinen kirjoitti:

Itse olen myös yrittäjä, ja voin todeta että kyllä ei demareilta ole tullut mitään apua bisneksiini. Päin vastoin, keskusta ja kokoomus ovat ainoita joilta on apua herunut. Todettakoon tässä myös, että en todellakaan ole tehnyt näitä vihattuja "optiomiljoonia" ja "halua vain siirtää tuotantoa halpamaihin" ja "pistää duunaria ensin perseesseen ja sitten kortistoon" jne. Yritykseni on lievästi voitollinen, ja työllistän itseni lisäksi kuusi henkilöä.

Sama on meno täällä. Voittoa tehdään, mutta ei toistaiseksi rikastuta. Kolmelle maksan palkan itseni lisäksi. Lisääkin voisi apuja työllistämiseen tulla. Näin pienessä firmassa yhden lisätyöntekijän palkkaaminen kun merkitsee melkoista kasvuntarvetta liikevaihdossa. Suunta on firmassamme oikea eli ylöspäin, mutta ei siitä voi ainakaan demareita kiittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7040
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      704
      3138
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      102
      1332
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1320
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1305
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1149
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      78
      1069
    Aihe