Hyvä Minna Canth ja tasa-arvo. Meinasi ihan unohtua.
Hyvä
15
892
Vastaukset
- miehille lisää liksaa
naisen paikka on hellan eessä ja sillä sipuli.
- Turkissa, Irakissa
meyri kirjoitti:
Nyt kyllä hyppäsit ajasta taaksepäin. Ei muutakuin kotitöitä tekemään.
Iranissa tai jossain muualla, jossa tasa-arvo asiat on niinku pitääkin, niin huomaisivat kuinka hyvin niillä on asiat täällä.
Minna kanntti, ja paskat sanon mää.
Kohta osallistuu keskusteluun sympi ja seet, ne kun nuolee toisiaan ja ovat kaikesta ssmaa miältä. - naiselle
paras paikka on polvillaan miehen edessä vaihtoehtoisesti joko selkä minuun päin taikka selkä poispäin,ainaskin minä tykkään ja vaimo kans.
- ei me
tämänpäivän naiset aleta ennää äitiksi "aikuisille" miehille.
- ovat
Turkissa, Irakissa kirjoitti:
Iranissa tai jossain muualla, jossa tasa-arvo asiat on niinku pitääkin, niin huomaisivat kuinka hyvin niillä on asiat täällä.
Kohta osallistuu keskusteluun sympi ja seet, ne kun nuolee toisiaan ja ovat kaikesta ssmaa miältä.Marssista ja naiset Veenuksesta. Me naiset ymmärrämme toisiamme paremmin, kun joskus miehiä on tosi vaikea ymmärtää. Ja sama kääntäen- näin tasa-arvon päivänä.
- *anyway*
Kohta osallistuu keskusteluun sympi ja seet, ne kun nuolee toisiaan ja ovat kaikesta ssmaa miältä.taidat ärsyttää kirjoituksellasi,(en usko ,että ajattelet niin oikeasti) sillä se ei todella ole tätä päivää. Tosi mies ei noin puhu,sen ei tarvitse näytellä mitään "kovista, miehekästä". Hän vain on on sitä. :):)
- konkreettisesti
Kohta osallistuu keskusteluun sympi ja seet, ne kun nuolee toisiaan ja ovat kaikesta ssmaa miältä.taas osoitit, ettei meillä kotoisessa Suomessa olla ihan syvimmillään sen tasa-arvon kanssa hetikään kohdallaan.
Kiitos sinulle, minun ei tarvinnut rautalangasta väännellä! =)
En ole sympi enkä seet, joten ei kannata syytellä, et osu kuitenkaan kohdalleen. naiselle kirjoitti:
paras paikka on polvillaan miehen edessä vaihtoehtoisesti joko selkä minuun päin taikka selkä poispäin,ainaskin minä tykkään ja vaimo kans.
Teillä tuntuu olevan asiat kohdallaan ja viellä ilman alistamista. Onneksi olkoon.
- *anyway*
konkreettisesti kirjoitti:
taas osoitit, ettei meillä kotoisessa Suomessa olla ihan syvimmillään sen tasa-arvon kanssa hetikään kohdallaan.
Kiitos sinulle, minun ei tarvinnut rautalangasta väännellä! =)
En ole sympi enkä seet, joten ei kannata syytellä, et osu kuitenkaan kohdalleen.mieleenikään syytellä Sinua :) Tämähän on mielipidepalsta, ja todentotta niitä mielipiteitä täällä risteileekin laidasta laitaan.
Arvausleikkiin en todellakaan ryhdy. Se olisi tosi vaikeeta.....:)
Mutta okeasti:Tasa-arvoisuus monissa eri asioissa, toisten kunnioittaminen ja huomioonottaminen ovat elämässä tärkeitä asioita -niin kotona, kuin kodin ulkopuolellakin- :). Hyviä öitä. - vastaukseni ei
*anyway* kirjoitti:
mieleenikään syytellä Sinua :) Tämähän on mielipidepalsta, ja todentotta niitä mielipiteitä täällä risteileekin laidasta laitaan.
Arvausleikkiin en todellakaan ryhdy. Se olisi tosi vaikeeta.....:)
Mutta okeasti:Tasa-arvoisuus monissa eri asioissa, toisten kunnioittaminen ja huomioonottaminen ovat elämässä tärkeitä asioita -niin kotona, kuin kodin ulkopuolellakin- :). Hyviä öitä.ollut sinulle, ellet juuri sinä ihastellut, kuinka naisten pitäisi mennä Turkkiin...
Paljon hyviä asioita olisi tehtävä, että kaikilla olisi parempi olla. Siihen siis kiinni tänäkin päivänä leipätyön ohella!
Päivä heräilee; hyvää kevätpäivää kaikille! - *anyway*
vastaukseni ei kirjoitti:
ollut sinulle, ellet juuri sinä ihastellut, kuinka naisten pitäisi mennä Turkkiin...
Paljon hyviä asioita olisi tehtävä, että kaikilla olisi parempi olla. Siihen siis kiinni tänäkin päivänä leipätyön ohella!
Päivä heräilee; hyvää kevätpäivää kaikille!joka toivoi naisten menevän Turkkiin...:) Olen kansasi samaa mieltä.
Minä toivotan hyvää kevätpäivää Sinulle, kuin myös kaikille lukijoille ;) :). - *anyway*
*anyway* kirjoitti:
joka toivoi naisten menevän Turkkiin...:) Olen kansasi samaa mieltä.
Minä toivotan hyvää kevätpäivää Sinulle, kuin myös kaikille lukijoille ;) :).Meniköhän ...tämä edellinen vastaus vieläkään oikein? Mutta, ajatus on HYVÄ ;).
- vuonna
merkitty vakiintuneeksi liputuspäiväksi ja on ensimmäinen suomalainen nainen, jolla on oma sellainen.
Monellakohan miehellä se on!
Eipä viitti ottaa kalenteria kätteen ja ruveta laskemaan.
Tätä tasa-arvon päivän iltaa kaikille.
Kaverille erikoisesti!- monellako miehellä
on liputuspäivä?
No tietysti kaikilla jokka kulukkee paita housujem päällä tai joilla on jääny housun halako auki ja meinnaa orriit karata.
No onhan niitä oikiastikki vanahoja poiskuikahtanneita ukkoja joille om määrätty nosttaan Suomel lippu tankkoon. Niinku nämäki Nelmanni, Topelius, Kiven Aleksi - niij ja mitä niitä ny olikkaa muita? No Kekkoselle ei kuitenkkaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022