Boldikset näkyvät nyt TVU Playerin kautta "kesäajassa" eli GMT 1. Alkamisaika on siis tuntia aiempi kuin ennen - eli klo.21.30! Tunteita ja Tuoksuja alkaa klo.20.00.
B&B TVU Player uusi aika!
Rhanna
4
770
Vastaukset
- neitonen.
Tiedätkö, onko missään sivustoa, missä näkisi esim CBN:n ohjelmistot?
- neitonen..
Kirjotin väärin.
- apua..
olen rekannut itseni sille sivustollesi, mutta nyt kävi niin että suosikkikansioni jostain syystä tyhjeni täysin (latasin firefoxin explorerin rinnalle), enkä löydä sinne enää. Toivottavasti viestejäsi löytyy täältä viellä, että löydän ne sivut... argh! :(
- löysin ...
sittenkin. Suosikkisivut oli jostain syystä menneet piiloon. :(
No nyt ne on sitten sähköpostini luonnoksissa tallessa, sieltä eivät luulis katoavan osoitteet, eikä tunnukset, jotka laitoin ylös. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595