Millaisia oireita vilja-allergiassa on?
Epäilen tätä allergiaa itselläni,koska masu menee sekaisin aina,kun syön jotain missä on viljaa.Leipä on pahin.Viljoista kaikkein pahin on vehnä,mutta nykyään en pysty syömään ruistakaan,ennen pystyin.
Jos syön viljatuotteita,(muuten,luin jostain ettei pystyisi syömään myöskään jäätelöä.Minä en nimittäin pysty...)maha turpoaa varmaan kaksinkertaiseksi ja menee ihan sekaisin ja tulee kokonaisvaltaisesti huono olo.
Olisikohan tämä sitten mahdollisesti vilja-allergiaa vai keliakiaa vai mitä?
Laktoosi-intoleranssi on pois laskuista,koska pystyn juomaan tavallista maitoa.
Vilja-allergiako?
Leipänen
1
522
Vastaukset
- kuulostaa
Joko keliakiaan tai vehnäallergiaan oireet sopivat hyvin. Joten varaapa aika lääkärille tutkimuksia varten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670