Meillä on koulussa silleen,että ruokailu alkaa tasan klo 11-00 (meän luokalla ainoastaan) ja loppuu 11.15.Kerran jouduin ahmiin sen ruuan ja siitäkin tuli maha kipeeksi.eikä ahmiminen ole terveellistä.vai onko?
Ruoka on suurimmaksi osaksi pahaa.Kevyt levi voi on muuttunut 40%:ta 30%:si ja sekin maistuu paskalta.ei ole melkeen koskaan mitään syötävää.Aina vaa pahenee
kouluruoka ja ruoka aika
6
1047
Vastaukset
- 1010011010
valita opolle/reksille/opelle/jokaiselle jolla on valtaa tehdä asian eteen jotakin. vaikka onkin mahdollista syödä vartissa, siihen on varattu 30 min ihan syystä.
KENENKÄÄN ei KOSKAAN pidä ahmia kiireellisen aikataulun vuoksi, edes peruskoulussa. jos ruokailuvuoroja on useampi, silloin loogisesti syödään pidemmällä vuorolla (ellei sitten ole ruuhka)- 10011110
"KENENKÄÄN ei KOSKAAN pidä ahmia kiireellisen aikataulun vuoksi, edes peruskoulussa."
Entäs armeijassa? SNTO, LPO.
- laittoman lyhyt
ruokailu aika! Tee valitus opetusministeriöön!
- Savipata
joo voisinkin tehdä ilmoituksen.tänään en haluais mennä kouluun kiusaamisen ja ruan vuoksi.kiusaamista eij oo paljoa.perjantaina 23.3.07 myöhästyin 10min tunnilta koska en halunnut mitää vaivaa itselleni.siitä ope huusi,mutta omapa on niitten vika kuin laittaa nii lyhyen ajan.kyllä se 30min on paras aika ja mun kamulla on kuulema 45min ruoka-aika.
- heaven_of_heavy
niinhän se vähän tuppaa olemaan... meidän ala-asteen kouluruoka ei ole mitenkään... ...erityishyvää, mutta syön sitä siitä huolimatta. meidän koulussa sattuu olemaan keskuskeittiö, ja kun menen ensi syksynä yläasteelle, niin valitettavasti kouluruoka tulee taas meidän koulusta, eli joudun syömään samaa ruokaa vielä seuraavat 6 vuotta, jos aijon käydä lukionkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738