Raitis keskiviikko päivä tänään ja tällä kertaa velipojan syntymäpäivä. Ensi viikolla faijan.
Keskiviikko 21.3.2007
15
869
Vastaukset
Ja mulla ois 2.4 syntymäpäivä, odottelen Ferrarin lippalakkia malttamattomana sekä sänkyyn tuotuja kakku kahveja, jännityksestä huolimatta vietän raittiin keskiviikon.
- karbidi
oon. 2.4 synttäri? No ei täs oo joutannu meitsikään örveltään. On nuit telkkuohjemii nii pal, jottei niit kandee hukata päissään kattoessa.
Kirottuu, ku ei alkuillasta päässy olleskaa tälle palstalle, mut nää häikäthää on tuttui kaikille 24:sen käyttäjille!
Vaan vormula-fanina kiinnostaa, mistä oot saamassa Ferrari-lippiksen; hävettää vähä käyttää sitä G-sivullakii näkyvää McLaren-lippistä, ku Alonsolla on nykysin semmone? karbidi kirjoitti:
oon. 2.4 synttäri? No ei täs oo joutannu meitsikään örveltään. On nuit telkkuohjemii nii pal, jottei niit kandee hukata päissään kattoessa.
Kirottuu, ku ei alkuillasta päässy olleskaa tälle palstalle, mut nää häikäthää on tuttui kaikille 24:sen käyttäjille!
Vaan vormula-fanina kiinnostaa, mistä oot saamassa Ferrari-lippiksen; hävettää vähä käyttää sitä G-sivullakii näkyvää McLaren-lippistä, ku Alonsolla on nykysin semmone?On yks tuttu parasta aikaa Saksassa ja se aiko kahtella sieltä sellaista mutta löytyy niitä netistäkin: http://www.stefalta.com/shop/index.php?cPath=46_409&osCsid=5c7611fe725fdc9ed4d4c01ba0ce3990 menee vähän mainos puolelle muttakun kysyit niin en malta olla antamatta linkkiä.
- karbidi
raitis kirjoitti:
On yks tuttu parasta aikaa Saksassa ja se aiko kahtella sieltä sellaista mutta löytyy niitä netistäkin: http://www.stefalta.com/shop/index.php?cPath=46_409&osCsid=5c7611fe725fdc9ed4d4c01ba0ce3990 menee vähän mainos puolelle muttakun kysyit niin en malta olla antamatta linkkiä.
ei oo samannäkösii, ku Kimillä, tahtoo semmosen !
karbidi kirjoitti:
ei oo samannäkösii, ku Kimillä, tahtoo semmosen !
Sitä pitäis varmaan tilata Italiasta että sais aidon ja kisapaikallahan myydään aina aitoja tuotteita, Saksan Gp taitaa olla lähin tapahtuma näin Suomesta käsin, joten ei muutakuin sinne sitten ellen saa sieltä Saksasta jo aikaisemmin. Mc Larenilta sai tilattua aitoja lakkeja, sieltä määkin tilasin muttakun ei tiedä tuota ferrarin osoitetta, pitää pojalta kysyä kun se herää, se on kielimiehiä, jos se sattuis löytään Ferrarin sivut netistä....Joo nyt selvinpäin maate!
taidan rimpuilla raittiina tään päivän:)).
- Hamara
Juuri heränneenä, mutta kankkusta ei ole, eikä tule huomisaamuksikaan.
- Ryyppymies
siullahan on yhtä juhlaa. Raittiina meikäläinenkin.
- hermiitti
Juu ei tee edes mieli kylmää olutta, mutta alkoholitonta olutta vois viikonloppuna ottaa.
- laivareissulla?
Kysynpähän vaan.
- hermiitti
laivareissulla? kirjoitti:
Kysynpähän vaan.
Huhtikuun puolivälin paikkeilla menen laivalle. Ja toinen reissu on toukokuussa. Ei mua laivareissu enää pelota, että retkahtaisin juomaan.
- Systerinkin
puolesta, raitista päivää itselle ja muille! Alkoholittomuus on iso onni meikälle, jonka juominen oli muuttunut täysin hallitsemattomaksi.
- veska58
Raittiina jatkuu tämä päivä kohti iltaa.
- Oskari2
Onkohan löytänyt sellaisen pyörän, jolla kovalla polkemisella pääsee pitkälle?
Oikeasti huolestuttaa, kun ei ole antanut kuulua itsestään pitkään aikaan mitään.
Toivokaamme, että kaikki on hyvin.- ambivalenttineN
...enkä ostanut pyörää millä pääsis pitkälle. Enhän mä jaksa ees polkee pyörää mikä on paikallaan! Vihaan itteeni, koska oon päästäny itteni tällaseen kuntoon. Mun keho on niin ruma ja vastenmielinen. Mut toisaalta, oonhan mä itekin vastenmielinen, joten ihan oikein mulle, että kehonikin on sitä.
Mut hei, toi tuntu kivalta kun kyselit että mihin oon kadonnu. Emmä mihihkään katoa, saatan olla muutaman päivän aina joskus hävöksissä, mut emmä koskaan katoa lopullisesti. Paitsi sitten kun kuolen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999