pieni gallupaihenen kysymys
1.mikä on mielestänne paras robert plantin paras "laulusuoritus" zepukoiden biiseistä?
2.jimmy Pagen paras soolo?
3.bonzon paras rummutus jos moby dickiä ei lasketa
Plantin paras laulu
11
1228
Vastaukset
- adålf
1.since i've been loving you
2.dazed and confused,stairway to heaven (varsinkin livenä)
3.dazed and confused - olla
livejä?
1. Oi tykkään niin paljon Since Ive Been Loving Yousta, sit DVDltä sieltä tanskanpätkästä Babe I'm Gonna Leave You on täydellinen. Sit vielä Thats The Way aina livenä ja studioversiokin on hyvä. En osaa päättää vaan yhtä..:)
2.Tykkään BBC sessionsin Thank Youn soolosta ja TSRTSn Stairwayn soolosta ja kelpaisko tähän myös Bron-Y-Aur PGltä?
3.Kashmir, Achilles Last Stand, When The Levee Breaks - tontza
1.Babe I'm Gonna Leave You
2.Stairway
3.When the levee breaks tai Misty mountain hop
Ja vielä Johnsien paras bassotyöskentely löytyy Lemon songista. - John Paul Jones Rules Hard
Ja taasko basistit jää taka-alalle? Ja jopa vielä niinkin maineikkaassa yhtyeessä kuin, "Led Zeppelin"?
Bassot on muuten tärkeimmät soinnut missä tahansa biisissä, tiedän tämän vaikken itse edes ole basisti, et silleen.
Ja "Lemon Song:gissa" on muuten parhaat bassokuviot!!!- bassokuviot
on myös Immigrant Songissa ja Ramble Onissa :)
John Paul Jonesia ei todellakaan saa unohtaa - KOSKETINSOITTAJAN
bassokuviot kirjoitti:
on myös Immigrant Songissa ja Ramble Onissa :)
John Paul Jonesia ei todellakaan saa unohtaahieno kappale no quarter!!!!
- ja vielä
KOSKETINSOITTAJAN kirjoitti:
hieno kappale no quarter!!!!
MANDOLIININ soittajan (Thats The WAy on hyvä)
ja HUULIHARPUN soittajan, Robert on oikeesti hyvä
Bring It On Home
You Shook Me
:D - myös minut
ja vielä kirjoitti:
MANDOLIININ soittajan (Thats The WAy on hyvä)
ja HUULIHARPUN soittajan, Robert on oikeesti hyvä
Bring It On Home
You Shook Me
:DMinä soittelen noita biisejä lähes päivittäin levysoittimellani!
- Retku
1.Stairway to heaven
2.Heartbreaker
3.Achilles last stand 1.Stairway to heaven (tää Plantin paras suoritus ehkä, mutta tykkään myös Black dogista ja Dazed and confused on myös hyvä)
2.Thank you, koska siinä Jimmy soittaa soolon akustisella kitaralla ja vähän falmencotyyliin
Bonzo hakkasi rumpuja tosi lujaa, vähän liian lujaa mun makuun, ehkä. Pidän paremmin vaikka Ian Paicen soitosta Purplessa tai Neil Peartin soitosta Rushissa sekä Phil Collinsin Genesiksessä, koska he eivät hakkaa rumpuja ihan niin olantakaa.Bonzon rumpujen hakkaamista enemmän jaksan myös kuunnelle Freen ja Bad companyn Simon Kirken rumpujen lyöntiä sekä Queenin Roger Taylorin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707