Omatuntoani alkoi kolkuttaa ja tuli tarve kertoa totuus. Tämä on vähän vaikeaa mutta...
No, ensiksi minä olen kirjoitellut tänne satunnaisesti erinimimerkeillä. Jostakin kumman syystä en ole käyttänyt meyriä. (Nimimerkkejä on ollut monia, mutta en ole kaapannut kenenkään toisen käyttämää).
Toiseksi olen käynnyt lukemassa palstaa niin, etten ole kirjautunut. Se on ollut harmitonta vakoilua.
Toivon, että tunnustukseni jälkeen jätätte rauhaan muut rekisteröityneet. He tuskin ovat syyllistyneet tähän vääryyteen.
Nyt jääkin odottelemaan jännityksellä tuomiotani. Onhan täällä paljon henkilöitä (nimimerkeistä päätellen), jotka eivät siedä erinimimerkillä kirjoittelua. Henkisesti olen varautunut meyrinä lopettamaan ja häviämään reallielämään.
MINUN TÄYTYY TUNNUSTAA
26
2330
Vastaukset
- Guitar man
Persoonallisen kirjoitustyylin omaavan henkilön, joka vielä suosii tiettyjä sanontoja, eikä juurikaan tee tekstissään kirjoitusvirheitä, kuten sinä, on turha yrittää piiloutua toisen nimimerkin taakse ja yrittää jäljitellä jotain murretta, sekä tehtailla tietoisesti kirjoitusvirheitä tekstiinsä.
Olen bongannut sinut joitakin kertoja lähes 100 % varmuudella, en vaan ole viitsinyt kommentoida niihin mitenkään.
Jatka Meyri, nimmarisi sopii teksteihisi paremmin kuin hyvin.- on joka jäärällä
pukata juttuaan.
Mitä turhista märistään ? - sekä ihannoimiesi
on joka jäärällä kirjoitti:
pukata juttuaan.
Mitä turhista märistään ?kepu, vasuri ja jussi aiheittesi pariin, täällä sulle ei oo mitään.
- Ceed
Jos olet aina kuitenkin omana itsenäsi, omilla mielipiteilläsi kirjoittanut, ei haitanne ketään. Samaahan nämä ei-rekisteröityneet tekevät koko ajan: ilman nimimerkkiä kirjoittavat jos jonkinlaisia ajatuksia. Synnitön heittäköön jne. Ei tarvitse pahoitella asiaa. :) Sekavaksi korkeintaan menee, kun ei tiedä, kuka siellä asian takana on.
- Lsää odotellaan
Olisiko jollakin toisella nikillä vastaavia tekosia tilillään...?
usean nimimerkin käytön. Muistaakseni kullakin nimimerkillä täytyy silloin olla erillinen sähköpostiosoite, mutta sekään ei tuota nykyisin vaikeuksia, monet postipalvelimethan sallivat yhdelle jäsenelleen useita tunnuksia. Minä kirjoitan tällä nimimerkillä silloin, kun tunnen itseni ylivertaisen tietäväksi ;-)
Häiriköinti on sitten asia erikseen. Fiksua olisi, jos saman henkilön eri nimimerkit näyttelisivät keskustelun aiheissa ja kirjoitustyyleissä eri tyyppejä. Hyvän huumorintaidon omaavat henkilöt voivat tällöin saada aikaan hauskaa vuoropuhelua saman henkilön eri nimimerkkienkin välille ;-)
Meyrin ja Desavuun käsialoista on näkynyt läpi yhteinen henkilökuva.
Palstan moderaattori näkee helposti kunkin viestittäjän IP-osoitteen ja häiriköinnin yhteydessä voi estää yhden nimimerkin kirjoittelun. Silloin kirjoittelu katkeaa kaikilta muiltakin samalta koneelta viestiviltä nimimerkeiltä. Ei auta häirikköä silloin muu kuin jatkaa kirjoittelua naapurin tai kirjaston koneelta.- Ceed
--> Tarkoitatko, että he ovat mielestäsi yksi ja sama henkilö? Ceed kirjoitti:
--> Tarkoitatko, että he ovat mielestäsi yksi ja sama henkilö?virheellisiinkin arvioihin. Siitäkin huolimatta, että olen kaiken tietävä ja näkevä ;-)
Mutta en nuuski palstan viestejä vakoilumielessä enkä urkkiakseni henkilöllisyyksiä. Huolimaton oli tuo yksilöiden vertailu, mahdoinko loukata asiallisen henkilön tunteita :(
Mutta nyt taisi uteliaisuuteni herätä ja velvollisuutenikin on analysoida hieman paremmin Desavuun tekstejä ;-) Hän on vaiennut jonkin aikaa, luultavasti ikävien vastausten takia.- Ceed
Hätämaan-Tietäjä kirjoitti:
virheellisiinkin arvioihin. Siitäkin huolimatta, että olen kaiken tietävä ja näkevä ;-)
Mutta en nuuski palstan viestejä vakoilumielessä enkä urkkiakseni henkilöllisyyksiä. Huolimaton oli tuo yksilöiden vertailu, mahdoinko loukata asiallisen henkilön tunteita :(
Mutta nyt taisi uteliaisuuteni herätä ja velvollisuutenikin on analysoida hieman paremmin Desavuun tekstejä ;-) Hän on vaiennut jonkin aikaa, luultavasti ikävien vastausten takia.on eliminoitu. Nimimerkkinä siis. :) Symbioosi kirjoittelee sitä vastoin. Jos siis Desan näinä päivinä kirjoittamia tekstejä lähdet analysoimaan, voit olla varma että niiden takaa löytyy joku aivan muu henkilö... mainitsemasi kaksi nimimerkkiä eivät myöskään siis ole yksi ja sama henkilö.
Enkä ole saanut sitä kuvaa, että "nuuskisit" täällä. - Jälkijunassa
virheellisiinkin arvioihin. Siitäkin huolimatta, että olen kaiken tietävä ja näkevä ;-)
Mutta nyt taisi uteliaisuuteni herätä ja velvollisuutenikin on analysoida hieman paremmin Desavuun tekstejä ;-) Hän on vaiennut jonkin aikaa, luultavasti ikävien vastausten takia.....
Mutta nyt taisi uteliaisuuteni herätä ja velvollisuutenikin on analysoida hieman paremmin Desavuun tekstejä ;-) Hän on vaiennut jonkin aikaa, luultavasti ikävien vastausten takia.Hätämaan Tietäjältä. Täytyy heittää vanhat taikakalut menemään ja käydä hakemassa hautasmaalta uudet, jonkain pimeänä yönä.
Jos Desavuu ja Meyri olisivat yksi henkilö, olisipa heillä molemmilla ilmiömäiset salamanterin ominaisuudet! Sekosin sen takia, että jossain vaiheessa sivulliset yrittivät kirjoittaa Desavuun nimissä ja saivat hämättyäkin joitain lukijoita.Hätämaan-Tietäjä kirjoitti:
Hätämaan Tietäjältä. Täytyy heittää vanhat taikakalut menemään ja käydä hakemassa hautasmaalta uudet, jonkain pimeänä yönä.
Jos Desavuu ja Meyri olisivat yksi henkilö, olisipa heillä molemmilla ilmiömäiset salamanterin ominaisuudet! Sekosin sen takia, että jossain vaiheessa sivulliset yrittivät kirjoittaa Desavuun nimissä ja saivat hämättyäkin joitain lukijoita.Minä olen minä ja symppis on hän, yhdessä me ei olla sama vaan eri yksilöitä.
Meissä on paljon yhteistä ja sekoittaa.
Symppis, jos olet kuulolla niin laitatko todisteen kehiin. En muista päivää, kun kirjoitimme ne samanaikaiset viestit ja pyysin sinua laittamaan muistiin.- Otsikkoosi
meyri kirjoitti:
Minä olen minä ja symppis on hän, yhdessä me ei olla sama vaan eri yksilöitä.
Meissä on paljon yhteistä ja sekoittaa.
Symppis, jos olet kuulolla niin laitatko todisteen kehiin. En muista päivää, kun kirjoitimme ne samanaikaiset viestit ja pyysin sinua laittamaan muistiin."taiakkalut" mitähän mahdat tarkoittaa?
- exitlilja
Juu ois jännää tietää, kui helppoo ois saaja häirikön kone tiltiin eli loppuis tää kärpästely?
Mitähä se vaatis kohteilta? exitlilja kirjoitti:
Juu ois jännää tietää, kui helppoo ois saaja häirikön kone tiltiin eli loppuis tää kärpästely?
Mitähä se vaatis kohteilta?se vaatis toimenpitteitä. Vaikka minä kaiken tiijän niin semmonen reikä on kuitenkin wiissauwessa että en oo Suomi24:n moteraattorin työkalluista varma että onko ne kunnolliset.
Normmaalisti moteraattorin on heleppo kahtua usiammasta häirikköviestistä että onko ne saman IP:n lähettämiä ja jos on niin se voi estää siltä IP:ltä eli suomeksi sanottuna siltä konneelta viestien kirijottamisen Äskaksnelijälle.
Elikkä nuin yhtteenvetona:
Ensinnä tarttis jonku lukijan painnaa linkkiä tuossa alla oikijalla jossa luvattaan ottaa vastaan valituksia. Siinä valituksessa pitäs sitte pyyttää lukihtteen kirijotusoikkeus ja perustella että miksi. Ja vihon viimmeseksi, moteraattorin tarttis vielä tehä niinku pyyvvettää ja panna munalukko kirijotusliiterin ovelle.
Siinä olis vain se hankala puoli että kirijotuskielto häirikön konneelta tarkottas koko Suomikaksnelosta eikä se häirikkö vois kirijottaa ennää ees Huuhaa-palstallekkaa vaikka oliski muuten sinne omijaan.
No voihan hyväkäs ku tietäjän tuli syötyä vähä huonoksi mennyttä suolasilakkaa ja tuli puheripuli. Täyttyy tästä juosta hyyssiin.
- Joona & Valas
Olevasi varautunut lopettamaan Meyrinä ja häviämään realielämään.
Tarkoitatko, että teet Desvuut. Eli, vaihdat nikkiä ja game over...Tarkoitan että lopetan keskustelut kokonaan ja en vieraile tällä foorumilla.
Minulla ei ole syytä vaihtaa nikkiä, varsinkin kun sillä on erilaisia tunnearvoja. Sitä paitsi kirjoittaminen teksti ei ole ylläpitäjän ohjeitten vastaista.
- ole erehtynyt tekemään,
kuin leikkimään positiivisilla ajatuksilla, en osaa lukea sitä kovinkaan pahaksi teoksi. Herran haltuun kaikki tyynni. Kyllä aina joustoa löytyy, mutta se on ajatuksena yhden ihmisen ajatus. =)
Kaikkea hyvää, minun puolestani!!Ainakin sinulta sain synninpäästön. Kaikkea hyvää sinullekin. Nautitaan auringosta.
Olenko leikkinyt positiivisilla ajatuksilla??? Ehditkö kertoa tarkemmin?
- kaikki muutkin
tekee. Se on pelin henki. Mikä velvollisuus rekatuilla on uhrautua tarkempaan syyniin kuin muilla.
Pelin henki on todellakin se, että täällä voi kirjoitella vapaasti ilman oikeaa nimeä. Kaikilla on rekisteröitymis mahdollisuus, joka on vapaehtoinen, mutta ei velvoittava.
Jotka ovat ylittäneet toimivaltansa ja alkaneet sättimään rekisteröityneitä. Heidän tapansa keskustella on puuttua kirjoittajaan ja jättää keskusteltava asia sivuseikaksi.- on politikassakin
sitä voi jauhaa ja olla montaa mieltä ja lopuksi jättää äänestämättä. Eli kaikki saa tänne kirjottaa, ei merkillä väliä ja se on hyvä.
- tekstisi
On väsyttävää kitinää ja lisäksi täynnä kirjoitusvirheitä.
- sinä opiskelemaan
kielioppia, jos kijoitusvihreet noin haittaa. Olet väärässä piasaska. Etkö tiedä, että riittää kun sanan ensimmäinen ja viimenen kirjain on oikein muut voivat olla ihan missä järjestyksessä tahansa. Teksti on silti ymmärrettävää.
- Ceed
tuo kaikkien "parhaat" puolet esille. Perin kummallista, mutta ihan hauskaa.
- tosiasiat huomioiva
Mr Jones ehtiny palstalle ollenkaan.
Noo hänestäkin kuullaan kohta, "ryntää paikalle" vakuuttelemaan, että he ovat eri henkilöitä.
Oottakaahan vain.
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046