tänään oli seiskassa siitä mihin idols finalisti Ari Koivusen pikkusisar kuoli.Kyllä olin aivan puulla päähän lyöty.miten on edes mahdollista,että lehdistö voi olla noin moukkamaista ja epäpätevää,että rahastaa kansaa ostamaan lehteä sydänsairaan pikkutytön varjolla.hävyttömyys on nyt huipussaan ja tällä halutaan selvästi vaikuttaa Arin vireyteen idols skabassa...boikottiin koko sontalehti...ei siitä ole,kun peräpään pyyhkimiseen!!!
missä seiska lehden moraali?
4
1873
Vastaukset
- lehdellä
ei ole ollut moraalia koko ilmestymisensä aikaan.Niin paska lehti kun olla ja taitaa.
- moraali on
lompakossa
- nomex5
Ihan paska lehti ja yleensäkin missä o ihmisten moraali nykyään? esim tvssä näytetään nuorille kaikenlaista räävintöntä ja väkivaltaa ja sitte iltalehdet ja juorulehdet mässäilee oikein että mihin on nuorten moraali kadonnut ja ihmiset päivittelee kun nuoriso käyttää veitsiä ja muita aseita kaikkeen siihen malli tulee tvstä ja kaikenlaisista paskalehdistä mitä myydään! kaikki paskaohjelmat pois tvstä ja paskalehdet lakkautetaan!! niin se on helppoa
- lakkautuvat
itse aikanaan lopetin seuralehden tilaamisen,kun siellä ei ollut muuta kuin matti nykäsen" seikkilut"tällähetkellä ei tulee mitään lehtiä se oli uudenvuoden
päätös,en tilaa lehtiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748