tapahtunut? kävin veneelläni ja moottorin alla oli pakkasnestettä. pakkasneste kyllä kestää pakkasta yli 20 astetta mutta mistä on poksahtanut litra nestettä oli pilssissä se on ainakin nähty mitä pitää tehdä...
Apua
6
975
Vastaukset
- onko käynyt niin
että on koneen lohko haljennut... toivottavasti ei.. Jos selviät säikähdyksellä, niin joku vesiletku on jäätyessään turvonnut ja napsahtanut irti, toivon mukaan niin!
- Ölli
On tullut moottorisi jäähdytysjärjestelmästä pois, siis jossakin täytyy olla reikä.
jostain letkun juuresta vuotanut? kun kumiletkut vanhenee ja kovettuu niin ne ei pidä pakkasella kylmässä varsinkaan niin hyvin kuin kesällä ja moottorin ollessa lämpimämpi.
Tarkista nyt kuitenkin kaikki letkun kiristimet ja katso olisiko niistä tippunut?
Omassa moottorissani pyrkii joka talvi tekemään saman.
Pakkasneste seos on paljon "notkeampaa" kuin vesi elikä vuotaa pienemmistä rakosista ulos.- Kurkkaas itse
Koitappa kuule ihan itekses katsoa, mistä on vuotanut...
Aika hankalaa on täältäkin saakka sitä tietää, mistä hemmetistä me voitais tietää mistä SUN venees vuotaa, kai nyt itse paremmin omaa venettäs voisit katsella
Onko tää todellakin näin "kädetöntä" porukkaa??? - HUH huh
Kannattaisi edes kertoa mistä koneeesta on kysymys.
- Kerkko
Minun Mercruiser-dieselissä on ollut sama "ongelma" uudesta saakka. Eka keväänä pelästytti. Joka talvi sieltä on vuotanut litra tai kaksi, mutta ajokaudella ei ole tarvinnut lisätä tippaakaan nestettä. Minäkään en ole onnistunut jäljittämään, mistä vuoto tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164