Kuis panee? Mulla ei oikein mitenkään, mutta sehän ei tähän kuulu. :)
Moro
29
1101
Vastaukset
panee..Ei minkäälaista huolta..;)
- whirl.wiNd
Minun ei siis tarvitse olla asiasta huolissani. :)
whirl.wiNd kirjoitti:
Minun ei siis tarvitse olla asiasta huolissani. :)
ei tartte olla huolissaan..Ota ihan rennosti vaan..;)
- whirl.wiNd
mii-su kirjoitti:
ei tartte olla huolissaan..Ota ihan rennosti vaan..;)
otan liian rennosti, en pysy ollenkaan skarppina. Siinä vaiheessa voin sanoa olevani poissa tolaltani.
whirl.wiNd kirjoitti:
otan liian rennosti, en pysy ollenkaan skarppina. Siinä vaiheessa voin sanoa olevani poissa tolaltani.
ihan reporangaksi? :))
- whirl.wiNd
mii-su kirjoitti:
ihan reporangaksi? :))
*miettii*
- ex-koltis
Tosin tässä samalla näpytellessä ajatukset tuppaa harhailemaan itse asiasta, eikä oikein pysty keskittymään siihen olennaiseen.
- whirl.wiNd
sää siellä noin niinkun näpyttelet? ;)
- ex-koltis
whirl.wiNd kirjoitti:
sää siellä noin niinkun näpyttelet? ;)
Tohon sun alotukseen, sitä sitä. Dee dee.
- whirl.wiNd
ex-koltis kirjoitti:
Tohon sun alotukseen, sitä sitä. Dee dee.
vastasit aloitukseeni. *näppäränä*
..ei pane mitenkään, kuten ei näemmä sullakaan..yhdistetään voimamme niin ehkäpä yhdessä meillä panis vaikka mitenkin hyvin? ;)
Just tulin töistä..kiva olla niin remonttireiskaa ja tee-se-itse-miestä, mutta ei joka asiassa ;)- whirl.wiNd
Meillä ei ilmeisesti ole ainakaan tekemisen puutetta Karibianristeilyllämme. :P
- Maarja-Liis
whirl.wiNd kirjoitti:
Meillä ei ilmeisesti ole ainakaan tekemisen puutetta Karibianristeilyllämme. :P
http://www.youtube.com/watch?v=1fCplzyC0vM&mode=related&search=
YouTube - Hard Rock Hallelujah
Uusi versio.
kun pannaan menemään ja mennään panemaan.
Aika ajoin sanoi Kimi Räikkönen.- whirl.wiNd
En tiennytkään, että Kimi on sanonut noin, mutta aika hauskasti sanottu.
- ohmi
Pannaan taas >>>>>>>>>>>)))))..Olutta käymään.
Kotikalja on janossa niiiin hyvää.
Viikonlopuksi lupasi "melkein"hellettä.:)- whirl.wiNd
en tiedä, mutta kiva ilma siellä tuntuu olevan. Kävin hetki sitten tekemässä vähän pihatöitä. Hakkasin jäätä etupihan kulkureitiltä. On muuten aika hyvin sulanutkin jo. Sisäpihalla on vielä jonku verran lunta, eiköhän sekin sula siitä ihan itsekseen. Jossain vaiheessa pääsee oikein todenteolla möyryämään. :)
- whirl.wiNd
Missäs kaikki muut? :)
- tapatoimittaja
nyt tässä.
- hurlumi
...ne kaikki nyt ovat panemassa? Kiitos kysymästä, siedettävää on. Mie luin sinun ketjuasi ja sinäkin katsoit sitten tuon American Idolsin. Tää koko formaatin isä, tämä nykyisin upporikas Simon Cowell, mie sitten hänestä tykkään. Ai että, sais oikein rahaa siitä, että pääsee ilkeilemään ihmisille. Mutta hän on kyllä useimmiten oikeassa. Jone Nikula ei saa mussa aikaseksi yhtä viidesosaa siitä, mitä Simon saa. Oih.
- whirl.wiNd
kyllä sellainen Tarzani, että oksat pois. Ihana mies. Oikein innolla aina odotan hänen puheenvuorojaan. Yksinkertaisesti hän on paras. :)
- hurlumi
whirl.wiNd kirjoitti:
kyllä sellainen Tarzani, että oksat pois. Ihana mies. Oikein innolla aina odotan hänen puheenvuorojaan. Yksinkertaisesti hän on paras. :)
itse asiass mulle taisi paljastukin juuri äsken, miksi mä olen taantunut katsomaan Amerikan idolseja: soon puhtaasti Simon, joka mua sinne vetää. Ja sitten, kun hän artikuloi sillä brittiaksentilllaan, ja on niin miehekäs, että oijoivoi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154