Kertokaa RaTSaSTaMiSeSTa!!!

tietämätön_

Hei!
Elikkäs olen tapaillut useamman kuukauden yhtä ihanaa miestä ja seksiäkin on tultu harrastettua.Mies on useasti kysynytkin että voisinki ratsastaa tai haluasinko,mutta olen kieltäytynyt kohteliaasti koska en uskalla. Mutta voisihan sitä ehkä joskus kokeilla.Nyt kaipaisinkin siis vinkkejä,että miten? Siis pelkään että nolaan itseni,miten pitäisi liikkua jne.Kertokaa mitä vain mitä ratsastamisesta tulee mieleen ja miten sitä voisi toteuttaa jotta mies nauttisi?

8

10417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokuukko

Et sä nyt kovin helpol pysty mitenkään itteäs nolaamaan. Se on aika helppoo :) Liikkuu sä voit ihan miten haluut. Tyylei on tuhansii. Mä tykkään siit et tekee pitkii sisään-ulos-vetoi. Naiset taas usein ite tykkää tehdä lyhyit liikkeit, ku eka löytää kullin päällä SEN oikean kohdan, tiedät kyllä... ;)
      Mut kandee sit aloittaa ihan rauhallisesti ja tutkiskella et miten ylös voit nousta niin ettei meihen rapala ui pois poukamasta. Koska jos hirvees kiimas nouset vauhdilla liian ylös niin et vehje tulee ulos mut ei alas tulles osukaan ihan reikään niin sit se vehje taittuu :( Ja se ei kyllä oo mukavaa. Mut ei siin pääl niin hirveet vauhtii tarvii hyppii. Rauhallisestikin ehtii perille... ;)

• Voit kokeilla ihan rauhassa ratsastusta,vaikka asetut miehen kalun päälle jalat sivulla polvilleen ja alat keinutella siinä kalun päällä edestakaisin hitaasti,tuntuu sinustakin ihanalle.
      Voit myös kääntää pakarasi mieheenpäin ja istua kalun pöäälle,jolloin mies voi nähdä kun nostaessasi itseäsi kalu työntyy sisääsi makeesti,kiihottaa ja mies voi hieroa pakaroitasi samalla.Ratsastus tuntuu hyvälle,usko vaan!Kokeileppa!

• silleee

Kapuat ensin pukille, sitten pyydät miesta laittamaan polvia hieman koukkuun ettei sun tartte nojata taaksepäin, tälleen mies voi samalla hieroa rintojasi kun liikut rauhallisesti kuin ratsastaisit, ei mitään trampoliinihyppelyä.

• ???

Mitäpä sitten, jos vaikka nolaisitkin itsesi?

• KIEKKOSUUSSAJAPILLUSSSAA

HAHAEHEAT ! ! KUULOSTAT IHAN HELEVTIN TYPERÄLE KU TOLLASTA PASKAA TÄÄLÄ KYSYT !!(== KYSY MUTSILTAS LUTKA.

• Kokemusta on

Hanki käyttössi hevonen. Ratsasta sillä vittu märäksi. Nussi miehesi kanssa kun menet kotiin. Päälläkin voit olla.

• silleee

sit otat k''''''in suukkuu . oh jeah huora

• tosimies82

olen mielestäni kohdannut useanlaista ratsastusta.

1. ovat sellaiset ratsastajat jotka vain pomppivat kalun päällä miten sattuvat ja sekin toimii.

2. ovat sellasia jotkapomppivat kalun päällä hallitusti. sekin toimii

3.ratsastusta oikeasti harrastaneet.

tyylillä ei ole väliä kaikki toimii mut kyl sen huomaa kun heppatytön alla on, luultavasti joku tykkää joku ei.

kouluratsastus tuntuu tällaiselta

nainen tulee rohkeasti päälle ja istuu aika kevyesti ja omaa vahvat, sitkeät reidet.
      kalu uppoo sisään ja meno alkaa.

ensimetreillä ennenkuin on edes päästy pilttuusta ulos voi havaita ryhdin naisella. selkä on suora ja hartiat taaksepäin vedettynä.
      nainen tekee sen ylväästi.

nainen istuu noin puolella painolla päällä. ja liike alkaa kun nainen hieman nojaa eteenpäin ja työntää peppua hieman taakse, niin et klitta sutasee. kumarrus eteen ojentautuu ryhdiksi ylös ja pimppa liukuu mun hävyllä hieman eteen ja nousee ylös. kohottautuminen on aika maltillinen ja rauhallinen ja matala. ja aika yllätäen suunta muuttuukin alas. pimppa tömähtää hyvin kevesti puolenpainon vaimalla. liike hädintuskin ehtii pysähtyä kunnes alkaa uusi liike eli nainen kumartuu kevysti eteen ja ponnistaa niin pimppa liukuu hieman taakse sit takas jo kevyemmin eteen ja ylös.

liike on varmaa, tukevaa, harhaantumatonta ja aika verkkaista&matalaa. Peppu vain kohottautuu miehestä irti ja tulee takas. puolet kalusta jää hyödyntämättä?
      mies on kuin panokoneessa. ei poispääsyä tai pakotietä. muija on niin varma touhuistaan et se voisi vaikka meikata siinä samalla...

sitä jatkuu niin kauan kuin löytyy heikoin lenkki. rytmi ja liikerata pysyy samana vaikka tuomiopäivään asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe