EI OLE

TOTTA !!!!!!

Minkä hemmetin takia Kiristian tippui ????
Eihän sellasta vaaraa pitäny olla ollenkaan noitten esitysten jälkeen ! Hänhän oli aivan upea kaikkineen. Nyt en ymmärrä enää tämän leikin juonta ollenkaan. Miks toi Anna yhä roikkuu mukana ja Kristian tippui ? Ei helvetti, nyt suututtaa.
Kolmen kärki olisi pitänyt ehdottomasti olla Ari, Panu ja Kristian jos parhaat olisi valittu.
Taisi mennä meikällä nyt tupakkalakko perseelleen, niin ottaa pattiin tuokin tiputus.

6

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitänyt

olla: Anna, Ari, Kristian ja Johanna.

Ulkonäkö taitaa ratkaista ja todella surkea laulaja Kristiina-hiiri roikkuu vielä siellä...

• on mainio laulaja mutta hevillä ei huonetta rakenneta. Hevi tuli ja menee aika nopeeta ohi.

Entäs sitten Ariseni surun-pyyhit-silmistäsi-linjalla kun hevi ei enää pure.

• et haaaarrrrmiiiii kun Kristian putos. Hänestä mää tykkäsin kyllä. Monipuolinen, erittäin monipuolinen ja hänestä tulee vielä vaikka ties mitä.

• samaa mieltä!

Ja reaktioni oli illan tuloksen kuullessani:
      Ei voi olla totta!

Kaikki on näköjään mahdollista tällaisissa äänestyksissä.

• AriLover

Minä yhdyn siinä asiassa,että miten Anna voi olla vielä jatkossa?! Kristiinankin jatkaminen on ihmetyttänyt monet kerrat,mutta nyt pidän hänestä PAALJON enemmän kui Annasta!

Tänään Kristiina veti hyvin(Jovin raiskausta lukuunottamatta...)! Aluksi en kestänyt hänen ääntään lainkaan,mutta siihenkin on jollain tapaa tottunut. Jos pitäisi valita,kumpi Anna Vai Krisse,niin ehd jälkimmäinen!

Ari taas mielestäni näytti tänään jälleen todelliset laulunlahjansa Straton biisissä!

Kristian veti kyllä komeesti ja mielummin oisin halunnut jomman kumman likan pihalle!

• nous avons rien ne plus
        AriLover kirjoitti:

Minä yhdyn siinä asiassa,että miten Anna voi olla vielä jatkossa?! Kristiinankin jatkaminen on ihmetyttänyt monet kerrat,mutta nyt pidän hänestä PAALJON enemmän kui Annasta!

Tänään Kristiina veti hyvin(Jovin raiskausta lukuunottamatta...)! Aluksi en kestänyt hänen ääntään lainkaan,mutta siihenkin on jollain tapaa tottunut. Jos pitäisi valita,kumpi Anna Vai Krisse,niin ehd jälkimmäinen!

Ari taas mielestäni näytti tänään jälleen todelliset laulunlahjansa Straton biisissä!

Kristian veti kyllä komeesti ja mielummin oisin halunnut jomman kumman likan pihalle!

ALusta asti olen Kristian-fani ollut ja häntä äänestänyt. Tänään tuntui taas parantaneen suoritustaan, mutta miksi ihmeessä tippui? Olisi ansainnut paikan paljon paremmilla taidoilla ja monipuolisuudella kuin jäljelle jäänyt kolmikko. ;( Harmittaa enemmän kuin eduskuntavaalien tulos. =(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe