Taitaa pojalla olla noussut keltaista nestettä päähän.
Tähän asti olen äänestänyt häntä, mutta en enää.
Poika ei ole edes monipuolinen, vaan ylimielinen ja törkeä suustaan.
Vaan putosi minun toisiksi paras ehdokas Kristian jolle olisin jatkossa antanut ääneni, vaan minulta loppui äänestämiset koska en pidä kummastakaan tytöstä, ovat vain alakuloisia lauluja laulamassa, eikä tuo Annan latino edes sykähdyttänyt, koska itse kuuntelen Juanesia, ja mielestäni tuo kappale ei sovi naisen äänelle.
TOIVON ARIN PUTOAVAN
3
325
Vastaukset
- Ammattimuusikko
Ota huomioon tyttöjen ikä kokemattomuus. Idols kisan menestyneitä aletaan vasta kisan jälkeen muokkaamaan.
Idols kisan mielekkyys perustuu juuri siihen, että nähdään luonnonlahjan omaavia, jotka sitten kisailee paremmuudestaan.
Outoa olikin, että kristian ammattimuusikkona kilpailee raakileita vastaan. Vähän epäreilua meininkiä sen suhteen. - minä myös
Ihan kuin omasta suusta kirjoitukseni! Ari on aikasemmin ollut suosikki mut nyt kyllä meni kaikki muut ohitse. Vaikka on hyvä olla oma itsensä mutta silti pitäis vähän miettiä mitä suustansa päästää ja tekee. Kristian putoaminen oli tosi pettymys.
Idiootit ihmiset äänestivät Aria kun tykkäävät hänen olevan erilainen ja niin hyvä "hevi-laulaja". Ja pyh!
Olispa Idolsissa myös mahdollisuus äänestää vastaan niin jo olis Ari tipahtanut pelistä. Toivottavasti ensi kerralla niin!- lisäys
Niin siis olen samaa mieltä ensimmäisen kirjoittajan kanssa.
Joku kerkesi juuri ennen omaani vastaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706