Hei! Mistäpä saada Hypno rulliksiin uusi jarrupala?? Tietääkö joku merkin maahantuojaa?
Hypno-rullaluistinten jarrupala
7
1845
Vastaukset
- karirh
Sähköpostiosoite on parmax@parmax.fi. Osoite löytyi taas italiaanosivuilta http://www.hypno.it/
- Tiedosta!
Täytyy yrittää sieltä.
- ahi
Tiedosta! kirjoitti:
Täytyy yrittää sieltä.
Hei
Silloin kun luistelin Hypnoilla, sain jarrupalan ainakin Prisman urheilupuolelta ja City Sportista.
- vielä kelpaa vanhat luistim...
Huh, onneksi löysin itsellenikin nyt tuon puuttuvan jarrupalan. Eli Parmax Vantaalta tuo paloja Suomeen (ei enää luistimia) ja myy niitä Meiramikuja 1:ssä hintaan 5 eur. Auki ovat arkipäivisin klo 8-16. Ilmeisesti puhelimitsekin voi tilata paloja 040-3042200. (www.parmax.fi)
- hypnoihin paloja etsinyt
Edelleen Parmax:lta saa noita jarrupaloja sillä 5€:lla, itse otin yhteyttä sähköpostilla. Melko nopeasti vastasivatkin kyselyyni ja vanhat rullikset edelleen kuin uudet ;) ( www.parmax.fi ) ...eipä noita postikulujakaan pahemmin tullut kun useamman tilasin.
- buubää
hypnoihin paloja etsinyt kirjoitti:
Edelleen Parmax:lta saa noita jarrupaloja sillä 5€:lla, itse otin yhteyttä sähköpostilla. Melko nopeasti vastasivatkin kyselyyni ja vanhat rullikset edelleen kuin uudet ;) ( www.parmax.fi ) ...eipä noita postikulujakaan pahemmin tullut kun useamman tilasin.
Minulla on 3kpl uusia Hypnon paloja. . . . joskus tuli ostettua varastoon :)
Myyn vaikka 4€ /kpl. Harakiri(a)netti.fi
- jarrupalaton
Vieläköhän noita jostain sais??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595