Mikä mahtaa olla Ronn Moss-näyttelijän rooli elokuvassa? Kauniit ja Rohkeat näyttelijä on lopputeksteissä mutta en huomannut sitä leffassa...
Predator 2
8
856
Vastaukset
- Ridge Forrester?
En tiedä kun en ole itsekään leffaa yleensä niin tarkkaan seurannut, mutta saattaahan se olla joku toinen Ron Moss. Tiedän ainakin että on olemassa ohjaaja-Peter Jacksonin lisäksi myös elokuva-leikkaaja Peter Jackson (Tuskin ovat sama henkilö) ja säveltäjä John Williamsin lisäksi on olemassa myös kitaristi John Williams (kuuluisampi Williams soittaa pianoa, mutta ei tietääkseni kitaraa). Kunhan heitin, mutta kai minun täytyy se Predator 2 kuitenkin tarkastaa... just to be sure.
- Varjosoturi
Jerome-nimisenä henkilönä, kovin iso rooli ei voi olla, koska en itsekään muista häntä elokuvassa nähneeni vaikka olen sen nähnyt lukemattomia kertoja.. luultavasti joku nopea vilahdus kuvassa, eikä silloinkaan näy muuta kuin kantapää tai jotain yhtä anonyymiä. Haha!
- 254fx
jos oikeen muistan niin Moss vilahtaa kyttikselläa
- msp81
254fx kirjoitti:
jos oikeen muistan niin Moss vilahtaa kyttikselläa
Ois kiinnostaava tietää näin b-luokan kansalaisena
- Elsa-Pekka
Itse asiassa kysymyksessä on eri henkilö: Ronald Moss.
- Elsa-Pekka
Yhdessä sarjakuvalehdessä myös Batman kohtasi predatorin.
- Dark.Horse
Toisessa Judge Dredd kohtasi predatorin, ja kolmannessa Dredd ja Batman. Pieni maailma.
- Uuuno
Oisko itse Predator?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890