rakastelu...Kuulostaa mukavalta, onko se sitä? Mä ja mun poikaystävä ei oikeen tiedetä missä asennossa sitä pitäisi siella harrastaa, kertokaapa te jos on kokemuksia?
Autossa
16
14368
Vastaukset
- oma peti parempi
näin on.
- hullu hatuntekijä
Ei se selviä ku testaamalla.
- mlukku
mulla on asuntokärry, ja siellä voi nussia ihan miten haluttaa ja miten paljon vaan ja ihan missä vaan.....ja minä myös käytän näitä mahdollisuuksia
- ...
No vaunussa se varmaan käykin helpommin ku henkilöautossa.
- Maricaz
Siellä on paras, kuhan vaan muistaa riisua ensin ennenku sinne kömpii!
Autossa on tullut rakasteltua useinkin.Voit tehdä sen vaikka,takapenkillä,istuen miehesi syliin ja ratsastaa miehesi orilla itsesi hekumaan.Toinen asento on,jos etupenkin työntää mahd.taakse ja nainen makaa selällään ja polvet koukussa ja jalkasi miehen olkapäillä,todella ihanaan nautintoon ja syvälle pääsee nautiskelee!
- etupenkillä
penkki makuuasentoon ja kaasua,,,, naintiasennoilla ei väliä...... kaikki käy.....mahtavaa.......
- kotapoika
mul opel vektra, toimiskohan se siellä. muistelen nuoruuttani kun fiat 600 naitiin. nainen jalkansa ns ooven kauhuremmeihin ja eikun toimiin, ja toimi se
- Jokuukko
Yli 190 cm pitkänä äijänköriläänä en usko et ois kovin mukavaa. En viitsis lähtee ees yrittää. Ku voin kuvitella et ku sais kullin sisään niin miten paljon vituttais ku ei pystyis kunnolla liikkuu :( Eli kyl mä jaksan odottaa kotiin asti...
- ja tykkäsin
Apukuskin puolella homma hoituu hyvin niin, että vedätte sen etupenkin niin taakse kuin menee ja selkänoja niin alas, että tyttö saa mukavan asennon. Sitten vaan tyttö haarat levälleen ja poika siihen jalkojen väliin, ei se sen kummempaa ole. :D Hyvin oli ainakin minulla ja exällä tilaa rakastella.
Ja jos ilman kortsua hommailette niin kannattaa laittaa jotain siihen penkin tytön pepun väliin ettei sotke penkkiä, mukavempi seuraavan tulla siihen istumaan. Ja muutenkin kannattaa tytön laittaa äkkiä pikkarit sen jälkeen jalkaan ettei hajuja jää autoon, etenkin jos auto on jonkun toisen. ;]- Shit*
...tytön kannattaa nopeasti laittaa pikkarit jalkaan ettei hajuja jää autoon...
Ne hajut ei tule pelkästään siitä tytöstä, vaan siitä seksistä yleensä, sekä miehestä että naisesta.
Miehilläkin omat hajunsa tuolla alapäässä, vaikka olisi kuinka pesty penis. Seksistä jää aina tietty haju. - daa..?
Shit* kirjoitti:
...tytön kannattaa nopeasti laittaa pikkarit jalkaan ettei hajuja jää autoon...
Ne hajut ei tule pelkästään siitä tytöstä, vaan siitä seksistä yleensä, sekä miehestä että naisesta.
Miehilläkin omat hajunsa tuolla alapäässä, vaikka olisi kuinka pesty penis. Seksistä jää aina tietty haju.Tietenkin aina jää haju, sehän nyt on selvä. Mutta toki sitä nyt voi vähän yrittää hillitä sillä, että ei levittele niitä haarojaan tarkoituksella sen jälkeen kun toinen on lauennut sisään, vaan pistää housut jalkaan ja avaa ikkunan niin sitä hajua ei tule sinne ns. jatkuvalla syötöllä ja ilmakin vähän raikastuu.
Ja tietenkin seksistä jää haju, niin jää kaikesta muustakin. Yleensä jää haju silloinkin kun käyt paskalla, se nyt on normaalia. Mutta jos vedät vessan etkä jätä sitä paskaa sinne pönttöön lojumaan niin tottakai haju lähtee nopeammin. - Kunhan kyselen
daa..? kirjoitti:
Tietenkin aina jää haju, sehän nyt on selvä. Mutta toki sitä nyt voi vähän yrittää hillitä sillä, että ei levittele niitä haarojaan tarkoituksella sen jälkeen kun toinen on lauennut sisään, vaan pistää housut jalkaan ja avaa ikkunan niin sitä hajua ei tule sinne ns. jatkuvalla syötöllä ja ilmakin vähän raikastuu.
Ja tietenkin seksistä jää haju, niin jää kaikesta muustakin. Yleensä jää haju silloinkin kun käyt paskalla, se nyt on normaalia. Mutta jos vedät vessan etkä jätä sitä paskaa sinne pönttöön lojumaan niin tottakai haju lähtee nopeammin.että sun sisälle suihkuttama spermasi haisee niin pahalle, että neidon pitää äkkiä vetää housut jalkaan ,jottei haju leviäisi ???
Taidat kuulua niihin itsekkäisiin kusipää-miehiin, jotka vaan panevat eivätkä tunne sen enempää. Tosi välkkyä verrata seksin hajuja paskanhajuihin.
Daa...??? - Jösses sentään.. -.-'
Kunhan kyselen kirjoitti:
että sun sisälle suihkuttama spermasi haisee niin pahalle, että neidon pitää äkkiä vetää housut jalkaan ,jottei haju leviäisi ???
Taidat kuulua niihin itsekkäisiin kusipää-miehiin, jotka vaan panevat eivätkä tunne sen enempää. Tosi välkkyä verrata seksin hajuja paskanhajuihin.
Daa...???No voi herranjestas sentään. En todellakaan tarkoittanut mitään tuollaista, vaan alkuperäinen idea oli se, että jos se auto ei ole OMA vaan esim. VANHEMPIEN, he eivät välttämättä halua TIETÄÄ, että heidän autossaan on naitu. Joten siksi olisi ihan fiksua välttää sitä liikaa hajun levitystä. Eikä sperma kyllä minun mielestäni pahalle haise, en vain keksinyt kiireessä parempaa esimerkkiä. --'
Sitä paitsi, olen tyttö. Vähän hei ihmiset huumoria mukaan, ei aina tarvii olla niin tosikkoja.
- Ylimainostettua
Kokeiltu useammin, kun ei kerrasta oppinut.
Ainakin volvo 440, S40 ja V70 ovat ko. asiaan
epäkäytännöllisiä.
En suosittele.
(No ehkä konepellillä viltti alla...)- ruattalainen
Eihän ne käy edes jatkeesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134