miniristeilyltä poistuminen

chili77

Onko Turku-Tukholma-Turku miniristeilyltä mahdollista poistua kokonaan eli jos on esim. Tukholmassa muutaman yön ja tulee vaik reittimatkalla takas?
Kuinka hyvin ne kyylää Tukholman satamassa, jos on lapsiperhe ja suht isot kantamukset?
Eikös ne reittimatkalaiset jää siellä päässä pois?
Onko kellään kokemuksia nyt viime ajoilta?
Oltas lähössä pääsiäisen tienoilla, mutta hytin kanssa reittimatka oli joku 84e ja miniristeilyllä 10e samassa hyttiluokassa!!!!!!!!

12

1509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulla takasinkin

risteilynä (abokrysning), eli onnistuu vieläpä molempiin suuntiin kysymäsi asia.
      Paluumatkan risteilyvarauksen teet vain ruottalaisten sivujen kautta.

• se kannattaa

tehdä, eli varaat minin halvalla ja sitten pois vaan stokiksessa, onhan siellä niitä muitakin matkustajia, jotka jäävät normaalisti pois, kyllähän laivahenkilökunnalla ja terminaalissa olevalla porukalla on muutakin tekemistä kun kytätä ja arvailla kuka nyt jääkin miniristeilyltä maihin vaikka pitäisi pysyä laivassa, eikun menoksi vaan !

• chili77

että Turussa ja Helsingissä ois portit jotka toimivat lipulla eli mitenköhän minilipulla mahdollisesti pääsis eteenpäin Tukholmassa jos siellä on tällaset portit???
        viking lineltä taas sanottiin puhelimessa, ettei portteja ole ja jos haluan käydä satama-alueella, mulla on siihen oikeus, kunhan muistan pitää lipun mukana, että pääsen takas laivaan ;)..
        Hmm, mietin riskin suuruutta... oon kuitenki lähössä perheen voimin ja mietityttää hotellin maksaminen, jos jostain syystä ei pääsekään Stokiksessa ulos... Tulee sitten kalliiksi, mutta hotelli on pakko maksaa etukäteen, kun pääsiäisenä on mestat täynnä ja nyt viedään vikoja huoneita.
        Onneksi oon ajoissa liikenteessä mietintöineni..... >=/

• vanha juoppo
        chili77 kirjoitti:

että Turussa ja Helsingissä ois portit jotka toimivat lipulla eli mitenköhän minilipulla mahdollisesti pääsis eteenpäin Tukholmassa jos siellä on tällaset portit???
        viking lineltä taas sanottiin puhelimessa, ettei portteja ole ja jos haluan käydä satama-alueella, mulla on siihen oikeus, kunhan muistan pitää lipun mukana, että pääsen takas laivaan ;)..
        Hmm, mietin riskin suuruutta... oon kuitenki lähössä perheen voimin ja mietityttää hotellin maksaminen, jos jostain syystä ei pääsekään Stokiksessa ulos... Tulee sitten kalliiksi, mutta hotelli on pakko maksaa etukäteen, kun pääsiäisenä on mestat täynnä ja nyt viedään vikoja huoneita.

Itse en ikinä muista nähneeni laivasta poistuessani näitä portteja, mutta voihan olla että ovat sellaiset laittaneet sinne liikenteen hidastamiseksi. (Mitä todella epäilen). Jos näin on, niin menette muiden matkustajien perässä. Portti pysyy sen verran kauan auki, että siitä mahtuu läpi useampi kuin yksi ihminen kerralla.

Jos ette pääse porteista (joita ei todennäköisesti ole) niin menette takaisin laivaan. Nou problemos.

• Purseri
        vanha juoppo kirjoitti:

Itse en ikinä muista nähneeni laivasta poistuessani näitä portteja, mutta voihan olla että ovat sellaiset laittaneet sinne liikenteen hidastamiseksi. (Mitä todella epäilen). Jos näin on, niin menette muiden matkustajien perässä. Portti pysyy sen verran kauan auki, että siitä mahtuu läpi useampi kuin yksi ihminen kerralla.

Jos ette pääse porteista (joita ei todennäköisesti ole) niin menette takaisin laivaan. Nou problemos.

Tukholmassa laivasta poistuessa ei ole mitään portteja, joihin täytyisi korttia näyttää.
        Laivasta pääsee kävelemään suoraan ulos, toki matkalla on muutamia liukuovia!
        Sitä korttia tarvitsee vain tullessa takaisin laivaan. Miniristeilyllä tuskin moni menee laivasta ulos, koska siinä ei ole aikaa pihaa pidemmälle mennä...
        Olen satavarma tästä, koska viime viikolla viimeksi olin Tukholmassa Viikkarilla. Siljalla on sama tilanne!

• chili77 kirjoitti:

on laivaan päin mennessä terminaalissa, jonka lukijaan se maihinnousu/hyttikortti pitää työntää...

• chili77
        keijumekko kirjoitti:

on laivaan päin mennessä terminaalissa, jonka lukijaan se maihinnousu/hyttikortti pitää työntää...

meikä ottaa riskin =), varasin jo risteilyn....

• oo mitään
        chili77 kirjoitti:

meikä ottaa riskin =), varasin jo risteilyn....

riskiä, anna palaa !!!

• Sieltä-näet

Toimi kuten laivayhtiön sivuilla ohjeistetaan

• Euroja-menee

Poistuja menettää matkalipun matkaoikeuden.

• Anonyymi

Siinä matkalipussasi tuo vastaus on. Lähtöajat kumpaankin suuntaan.
      Olet tehnyt selkeän sopimuksen. Mitä epäselvää?

• Anonyymi

Lukee siinä matkalipussasi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe