Miksi hän silti uhoaa kuten pikkupoika?
Onko Ari oikeesti homo?
12
780
Vastaukset
- silleen, et näyttäis
uhoovan. Pitää olla mediakriittinen ja uskoo mieluummin mitä ite näkee kuin mitä jossain roskalehdes kirjotetaan.
- kylläää
Ari on homo sapiens niin kuin minäkin, mutta sinä taidat kuulua neandertilaiseen kategoriaan kun olet niin tyhmä.
- tuula h
taitaa olla pesun kestävä hinttari... varmaan jonkun läskin hevarin narttu!!
- on heteromies
ja ihminen. Lööpeistäkö olet lukenut, että uhoaa kuin pikkupoika? Älä usko kaikkea mitä kirjoitetaan. Ja jos tarkoitat torstain kommenttia Nina Tapiolle, kysymys ei ollut uhoamisesta vaan vastarepliikistä väärään kysymykseen.
- y5ee5y
onko sekin synti nykyään?
- eikä edes
sairaus. On poistettu luokituksesta vuonna 1981.
- oikeus olla
äänestämättä homoa!
Ei kai se homoa tee vaikka kuinka uhoaa :D
Ja on tätä Arin uhoamis-juttua varmaan liioiteltu aivan liikaa mediassa- sitten ei kuitenkaan
Itse olen homo ja tiedän, että homot voivat olla vaikka minkälaisia köritäitä tai hinteliä hemmoja, aivan samalla tavalla kuin heterotkin. Itse ihmettelen, jos Ari jotain miestä sattuisi kiinnostamaan eroottisessa mielessä, mutta onhan niitä kaikenlaisia pervoja homoissakin, samalla tavalla kuin heteroissakin.
Kaiken lisäksi mies voi olla homo, vaikka hänellä olisi tyttöystävä, eihän se mitään haittaa. Joillakin homoilla on myös vaimo ja perhe, eikä kaikilla homojen vaimoilla ole miehensä sisimmästä mitään epäilyksiä, mutta miksi pitäisikään olla (eihän kaikki vaimotkaan ole kiinnostuneita seksistä miehensä kanssa). - joka luuli
oletko sä se urpo joka uskoi arin äidin vaihtaneen arin syntymävuoden? Taidat olla.
- huomannut
Etkös sinä tiedä, että kaikki Idols:it ovat homoja. Ensin oli Antti, sitten Ilkka ja nyt Ari. Sehän on Idols-kilpailun sääntö numero 1.
Homo täytyy olla jos Idols:iin aikoo osallistua. - nuori mies
Ihan sama mulle onko Ari homo vai hetero.
En kuitenkaan usko, että Ari olisi homo, vaikka olisi ei sillä olisi mitään väliä.
"Miksi hän silti uhoaa kuten pikkupoika?", eikö homot saa muka uhota kuin pikkupojat, jos siltä tuntuu?
Meitä on aika monenlaisia, ei olla kaikki sellaisia niinkuin tv-ohjelmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286