Gabriella/Mariella sisäänpääsy?

Gaybriella

Olen menossa ensi viikolla Helsingistä Tukholmaan ja haluaisin tietää, että milloin Viking Line päästää matkustajia laivaan? Siljalla olen mennyt Helsingistä monesti ja he päästävät siinä puoli neljän aikoihin.
Olisi kiva, jos joku osaisi sanoa, koska tulemme Helsinkii aika varhain junalla, niin olisi mukava tietää, koska pääsisimme laivaan.

18

5953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on myös

wc-tilat.

• Gaybriella

Kiitos Purseri! Harkitsemme, mitä teemme paikan päällä... Riippuu säästä!

JA KAIKKI MUUT! HAISTAKAA VI**U! PITÄÄKÖ SITÄ HETI ALKAA AUKOON PÄÄTÄNSÄ, JOS JOKU HALUAA KERTOA MUUTAKI INFOA PAIKASTA,VAIKKA MINÄ SITÄ EN KYSYNY!!!

• ovat
        Gaybriella kirjoitti:

JA KAIKKI MUUT! HAISTAKAA VI**U! PITÄÄKÖ SITÄ HETI ALKAA AUKOON PÄÄTÄNSÄ, JOS JOKU HALUAA KERTOA MUUTAKI INFOA PAIKASTA,VAIKKA MINÄ SITÄ EN KYSYNY!!!

molemmissa kerroksissa,ja kioski ala-kerrassa,pankkiautomaattikin löytyy,kysy vaan rohkeasti ,mitä et tiedä kyllä minä vastaan.

• neuvojennantaja
        Gaybriella kirjoitti:

"JA KAIKKI MUUT! HAISTAKAA VI**U! PITÄÄKÖ SITÄ HETI ALKAA AUKOON PÄÄTÄNSÄ, JOS JOKU HALUAA KERTOA MUUTAKI INFOA PAIKASTA,VAIKKA MINÄ SITÄ EN KYSYNY!!!"

....kukaan kaipaa noin huonosti käyttäytyviä huutajia laivalle. Pysy kotonasi!

• yön-timppa
        ovat kirjoitti:

molemmissa kerroksissa,ja kioski ala-kerrassa,pankkiautomaattikin löytyy,kysy vaan rohkeasti ,mitä et tiedä kyllä minä vastaan.

Vitun urpo, se kioski on sitäpaitsi yläkerrassa.

• sos

ennen pääsee, eli 16.30 paikallista aikaa.

• matkapassi

Kyllä mä muistelisin että laivaan pääsee jo 15:30 alkaen, vai olisko jopa 15:00?

• matkapassi kirjoitti:

Kyllä mä muistelisin että laivaan pääsee jo 15:30 alkaen, vai olisko jopa 15:00?

laivaan pääsee klo 16.30 ja se on fakta.

• nettineiti

• ja mielestäsi

• ennen, juu
        ja mielestäsi kirjoitti:

se tarkoittaa samaa kuin laivaanpääsy?

Siljalla 15:30, commodore ja sviitti matk. 15:00

Vikingillä 16:30

Jos toi lippuselvvitys tarkottas samaa kuin laivaan sisälle pääsyaikaa, pääsis esim. turus laivaan jo ennen sen satamaan tuloa.

• laivaanpääsyä

• laivalle
        laivaanpääsyä kirjoitti:

vaan lähtöselvitystä jossa matkaliput vaihdetaan maihinnousu/hyttikortteihin, Laivaan pääsee 16.30.

mihin aikaan pääsee laivalle nykyään

• el kapitan
        laivalle kirjoitti:

mihin aikaan pääsee laivalle nykyään

sinä urpo et pääse mihinkään aikaan, rannalle jäät ruikuttamaan

• elikkäs fak
        el kapitan kirjoitti:

sinä urpo et pääse mihinkään aikaan, rannalle jäät ruikuttamaan

elikkäs niinku lapset ja teinit niinku jää fak rannalle. Elikkäs niinkus ei kannata niinku yrittää laivaan

• Anonyymi

Arvaus että tunti ennen lähtöä aletaan ottamaan karjaa sisään.

• Anonyymi

Jahas, taasen on vakiohäirikkömme syönyt pilleripurkkinsa tyhjäksi ja demonit ovat alkaneet riivata. Eikä saanut käyttää umpeutunutta alennuskuponkia matkan ostoon. Kostoksi nostelee ikivanhoja ketjuja.

• Anonyymi

Sisään pääsee kun portti avataan.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe