Pyysin tyttäreltäni että antaisi laukustani kännykkäni ja kun ihmettelin mitä siellä oikein kaivelee sanoi:-"No en löydä kun noi rahat häikäisee silmiä."
(laukussani oli 60e pohjalla) ;>
Oli kiva tytön kanssa kinastella onko busseissa kattoikkunoita vai ei.Likka kun rupesi yhtäkkiä väittämään mulle ja isälleen ettei yhdessäkään dösässä oo ikkunoita tai luukkuja katossa;))
Mistäköhän tuonkin päähänsä sai..
Mumminsa nauroi että menee pian tytön kanssa matkustamaan bussissa ja näöyttää ne ikkunat siel katossa;D
Kyse siis 7v lapsesta.
raha häikäisee
6
1576
Vastaukset
- paula-70
kiva.
Lisää näitä ja älä välitä muista blondi-72hki!- blondi-72hki
todellakaan välitä vaan noudatan mottooni ja jatkan samaan malliin vaik välillä pimahdankin niin olen sellanen että unohdan kaiken samantien enkä anna surulle valtaa en nyt enkä koskaan;O)))
- minttu ja ville63
kiva ja raikas juttu heh heh heh;D
- näyttää
olevan tosi lystiä puhua itelles.
- mä tre
näyttää kirjoitti:
olevan tosi lystiä puhua itelles.
oot sairas akka ei blondi oo ees ollu koneella aikoihin vai ootko nähny! Mee ittees se ei oo yhtä epävarma ittestään kuin sinä joka et uskalla laittaa nikkiäs esille!!!!!
- pekka-63
tosi hauska juttu.
älä välitä teineistä niitä vaan ottaa aivoon kun olet omistautuva äiti ja osaat nauttia elämästä peukut pystyyn sulle;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696